dilluns, 31 de maig de 2010

29MAIG CETIG i 30MAIG alcaRRas

Felicitar a la gent del CETIG per la molt bona organització de la marxa del dissabte a Quart. Mereix un aplaudiment l'esfoç fet per gaudir d'un bon matí!!

El dia va acompanyar, el recorregut era ràpid i fàcil però molt atractiu...coneixia a la perfecció la zona fart de voltar-la mil cops ( és la meva zona d'entreno!!!!) aixó va fer que obtinguès un grandissim resultat. Vaig acabar super satisfet més pel gran temps que vaig fer 1h30 min-32km-710m asc-19km/h av a 171 puls de mitjana...que no pas per la 7a posició, que també em fa molta il·lusió. La cursa la va gunayar el crack Xavier Ferrer de RADIKALBIKES. Vaig sortir de primera fila a donar-ho tot fins a reventar...i així va ser!!! vaig poder mantenir un gran ritme i no el vaig perdre en cap moment, vaig passar un bon dia!!
Molts ja heu gaudit de les fotos, un cop més ESPECTACULARS, de la CANNON del meu pare. Gracies
FOTOS: "aqui"
RESULTATS: http://www.cetig.cat/CETIG/descarga.asp?idMenu=0&id=183&idDoc=1&Tipo=5


El diumenge a alcaRRas es disputava la 2a carrera del TRIANGULAR RODI-MICHELIN, en aquesta ocasió 6h!!! En bati-Manel Colomer-David sances partien de la 16posisició de parrilla d'un total de 35motos (4rts de la categoria SUPERSPORT). La sortida va ser, com sempre estil le mans i van poder abançar fins a 6 posicions, la 1era hora molt bé... en BAti roda constant, en 3a posició SUPERSPORT, la 2a en Manel seguia amb el bon ritme, i vam poder arribar a la 1era posició però....al canvi de pneumatics de la 3a hora vam cometre un error al col·locar la roda davantera que ens va fer perdre +4min al box i aixi al tornar a pista tornariem al a 4rta posició inicial... la 4rta i 5a hora van ser en progressió fins a la 3a posició lluitant cara a cara, face to face amb els companys de box... però l'últim relleu d'en David ens va dur a aguantar la 3era plaça i trepitjar de nou el podi d'alcaRRas.
ENHORABONA TEAM COLOMER -TR


PD: felicitar també a RADIKALBIKES per la gran cursa del diumenge a la TRAMUNBIKE!!!!!!
Salut i a Pedalar!!
Anims David!!!

2 comentaris:

kaiserbtt ha dit...

Molt bon temps i bona posicio. L'any passat jo vaig fer 7a posicio. Un plaer que ens coneguessim personalment.
Salut i a seguir pedalant!!

jORDi BAUTiSTA ha dit...

Si la veritat es que em va sorpendre fer tant bon temps...la sort es que vai poder aguantar el ritme que duia...altres cops peto!!de mica en mica anem omplint el got....el plaer es meu crack!!!Salut!!