diumenge, 11 d’abril del 2010

CAIXA GIRONA-OPEN TACTIC VILAJUÏGA

La nota d'avui ha estat: EXCEL·LENT
Ahir us comentava que l'objectiu d'avui era...
1.No pendre mal: ACONSEGUIT! pel meu gust el circuit era molt maco i complert... pista ample, corriol, pujades molt exigents, baixades tècniques i maques però...amb força pedres incòmodes i pistes ràpides i relliscoses, avui no haviem de pendre mal! qui sí va tenir mala sort ahir va ser el pobre NAVA. Recupera't aviat!!
2.divertir-se: ACONSEGUIT! com dic el circuit m'agradava, només calia sortir a donar-ho tot. Hem fet una sortida inhumana, en PUJADA FORTA. He començat guardant, amb un ritme suau...amb una sortida així no volia fondrem en 3 min, la penya però anava a fondo. Un cop a dalt caminet de baixada i la seguent pista de pujada i baixada...servia per recuperar i anar guanyant posicions a gent que havia sortit a fondo. Al arribar sota la via del tren...XOFFF tots a l'aigua, pfff quin merder...a fer cua i a recuperar...a continuació ritme normal per aguantar bé tota la cursa...altre cop a l'aigua!! i ja venia la ascenció llarga...s'ha fet eterna...buuf..sobretot a la línia elèctrica que era A PEU!! quan hem coronat estava bé no m'havia desgastat gaire a la pujada he apretat per baixar ràpid...baixada molt maca i perillosa... pas per meta ,segurament en 46-47min, potser. He tornat a pujar normal i he apretat molt i molt als trams planers i de baixada. La segona volta m'ha passat volant... a la última baixada uns 500m abans de meta m'he apartat per deixar passar en Francesc FREIXER que ha guanyat ELIT i ja he arribat a meta amb 1h33min47s . MOLT DIVERTIT.
3.seguir rodant i millorant dia rere dia: ACONSEGUIT! doncs fet! he arribat a meta i en un temps molt bo per mi, m'he sorprès creuar la meta tant aviat. He quedat el 8é ESPLAI, tenint en compte que l'anterior prova a Fornells vai quedar el 14é queda clar que s'ha millorat molt.
felicito a l'ORIOL MORATA que ha quedat el SEGON ELIT, en RAMON que també s'hi ha lluit, en Garzón que diu que ja ès gran al igual que els seus temps!!, en Pau Bosch, en David, Ruiz l'Abert Busquets, i segur que m'en deixo...disculpeu.

FOTOS :... per exemple en RAMON LOZANO , C.C. BAIX TER , RADIKALBIKES.

RESULTATS I CLASSIFICACIÓ "aqui" BTTERUS!!! o clicant al logo

Salut i a pedalar!!

addictbubs ha dit...

quit va parir m'has passat a la ultima rampa del dia!! me ben fos avui, m'ha sobrat els ultims 2km que he fet puff i mira que havia passat per meta, a la primera volta, entre els 3 primers d'Esplai.

Albert

Nava ha dit...

et felicito noi, acabar aixis de content ja es un bon triomf, bona cursa i a continuar progressant. Enhorabona.

Ramon Lozano ha dit...

Mersi crack!
Ens veiem a la proxima y anims i anar progressan!

jORDi BAUTiSTA ha dit...

Albert..que ja ho tenies casi...!!va a vere si la pròxima aguantes, que tu pots!!
Nava...merci tiu!!!es fa el que es pot!!de mica en mica anem omplint el got...
Ramon...el crack ets tu!!merci i fins aviat!!

Jordi Marina ha dit...

Bona progressió, si senyor!!!