dissabte, 15 de maig del 2010

Diumenge 16 Maig...OPEN TACTIC-CAIXA GIRONA Figueres

Avui m'he deixat caure per Figueres. Literalment no ja que he anat amb molta precaució(m'he deixat el casc a Girona, per sort si duia la bici...jeje).
Circuit molt macu, i revirat. Sense arbres on el rival serà el vent que bufarà de 60 a 80km/h!! trencacames total, el titular podria ser...DE PLANER RES!! algú deia que era planer...bufff doncs és un terreny molt dur zones molt pedregoses, un puja i baixa sense fi, com es veu al perfil(al km8,5 el meu perfil és erroni són 20m d asc menys(m'he equivocat!!)!
comencem al pavelló i de pujada (uns 25m asc durs i ràpids), trenquem a mà esquerra en una zona que va picant amunt fins que puja fort...i ja baixada (caminets estrets seran la tonica de quasi tot el recorregut) moltes pedres soltes i vindrà un puja i baixa on la baixada trenca bruscament a la dreta i patina (km3) seguit de la pujada pronunciada on apareixem al primer bucle. Més puja i baixes (en algun peu a terra piquen fort les petites rampes, les baixades totes bé).Passem per la vora d'un camp i apareixem a una carretera (podrem fer un glop, és dificil hidratarse dins el circuit tant revirat) zona planera de camins i ens dirigim a la pujada més llarga i dura km5,5 dura 500m. Baixarem amb precaució per les pendents més dures del circuit (com indica el dibuix les zones amb pujada forta i baixada perillosa) seguit de 2 puja/baixes durs de valent!! el camí es farà més ample de baixada i tornem a pujar per una pista força dura per trencar a mà esquerre (on m'he equivocat) per caminet estret i ràpid que ens dura a l'entrada del castell i on ja entrarem a la pineda de meta.
GPS GARMIN: 310m asc-10.51km-48min 11seg-12.6km/h vel mitja-30km/h vel max
RECORDAR:
-serà molt dur pel VENT DE TRAMUNTANA de 60-80km/h
-terreny MOLT DUR i PEDREGÓS, puja i baixa constant!!
-REVOLTS molT tancats i PUJA/BAIXA que no està de menys haver-los vist abans.

Molta sort a tots, i que no prenguem mal!!
Salut i a pedalar!!
Anims David estem amb tu!!