dilluns, 21 de març del 2011

FOTOS 1a Prova OPEN TACTIC 2011 - Sant Gregori (19/03/11)

QUIN CARRERRON!!!!!

foto: bicioci
Primer de tot agraïr el Jordi camps, els seu pare, la familia Quintana, en Xevi Ferrer... però en especial en Jordi Camps i el seu pare!!!!! sense ells no hauria pogut corre!!!
Havia arribat amb en Xesco molt aviat, amb moltes ganes i molt nerviós per corre i fer-ho molt bé. Fem inscrpció: ELIT, nº50, m'agrada!!, petem la xerrada i cap a escalfar. Coneixia molt bé el circuit i m'agradava força... però escalfant... PATACRACK!!! se'm trenca el cable del canvi tras. AI!!!! i ara QUÈ? busco ajuda... i estic de sort: el Jordi camps, els seu pare, intenten retallar cable i empalmar però en Quintana apareix amb cable nou, i me'l posen i ajusten a la perfecció, en Xevi Ferrer i el meu pare em dona anims i cap a parrilla... Gàcies, ja que els he fotut enlaire l'escalfament.

Bona cursa!! He sortit molt ràpid i aguantant un bon ritme... la 1era volta frenat en algun tram pels típics embuts de sortida però la resta com un coet, la 2a m'ha passat molt ràpida caçant algun biker i he estat atrapat pels primers M30, juniors.. La 3a volta també rapidissima... aguantant bé però la última he fet un baixón de forçes no havia begut prou, que sumat els doblats he pedut algun minutet... lògic i normal perque e ritme que duia era per acabar fos!!
1a volta: 25min 24s MOLT i MOLT BÉ
2a volta: 26min 12s MOLT BÉ
3a volta: 26min 43s MOLT BÉ
4a volta: 28min 35s FORÇA BÉ, força cansat!
Ara a esperar a Fornells circuit durillo també!!

21e ELIT - 29e GENERAL (ELIT-SUB23)
1h47min05s a 25min48s del 1er ISMAEL VENTURA
molt bé Jordi Camps 1er SUB23!!! FELICITATS!!
CLASSIFICACIONS 1a prova OPEN TACTIC a Sant Gregori

FOTOS DEL MEU PARE TONI BAUTISTA. gràcies!!

gaudiu també a: bicioci, Noel, C.C.Serinyà
Salut i a Pedalar!!!

2 comentaris:

Ramon Lozano ha dit...

Crack respecte a l'averia, es lu que te esta rodejat de gen tan ben parida!
Respecte a la cursa poc a poc anar milloran!
Fins la proxima

jORDi BAUTiSTA ha dit...

si Ramon!!! Quanta rao que tens!!! Aquesta colla val el que no esta escrit!! I a fornells si acabo com a st gregori... Ja puc star molt content