dilluns, 12 de desembre del 2011

IV MARXA X PARELLES a LLAGOSTERA. Història i fotos

Ha estat la meva primera aparició a la marxa per parelles que organitzen el club BTT LLAGOSTERA.

Matí molt fred a Llagostera, però amb molt bon ambient i moltes ganes de pedalar (més que res per passar la fred, jeje). Moltes cares conegudes, és una popular i això afavoreix el bon rollo i el retrobar-se amb companys que no van a les curses. També la bona reputació del amics BTT LLAGOSTERA afavoreix que reuneixin uns 300bikers per pedalar un matí de fred. La meva parella per la ocasió era de molt nivell, ni més qui menys que: Jordi Camps. Formàvem el team RADIKALBIKES JORDI'S.

Doncs bon rollo a la sortida i amb moltes ganes sortíem puntuals a la marxa. El primer km fins passar per sota la C-35 era neutralitzat.... allà he vist en segon pla com es donava la sortida llançada i els 25 primers bikers marxaven a tot drap!!! ni em vaig plantejar seguir-los!! en pocs metres el terreny ja enfilaria cap amunt. Ens esperaven 4 km de pujada durs. Tenia la intenció de posar-me les piles i donar-ho tot, però em costa "arrancar". En Jordi havia marxat i no volia que em treies molta distància, volia fer un bon paper. Em va costar força posar-me a tó, em passaven alguns bikers i no els podia seguir, però vaig recuperar molt bé al primer descens... Amb més ànims em disposava a pujar fins al cim del recorregut, la pujada més dura del matí. Vam passar per una pujada...bufff bestia de veritat, 300metres que ahir era impossible fer-la sobre la bici, el fang i el ritme de cursa, no te la deixa pujar. Un cop a dalt sabia que havíem de baixar i molt.. em llenço a mil per hora i pffffffff rebento la roda. No em quedava gaire líquid ZeroFlats i no tapava bé. Feia dies que no reomplia i em quedo mig tirat. Veig els nois de Esteve, que també han punxat, em deixen 1/2 segon la manxa i inflo una mica. Però a l'avituallament del km 19 paro ja que en Jordi Camps també ha punxat. Reparem els dos, (per la meva part gràcies a Ismael Lopez per la cessió d'una càmera) ara ja amb calma intentem seguir 10min més tard. La cosa no aniria a millor i reculem seguim perdent aire i quedaven 12km. Tirem per la ruta Curta fins a esgotar l'aire de les rodes i apa 2,2km a peu fins al pavelló:

No gaire bon dia, però sempre vaig aprenent de totes les situacions. Bones sensacions ja que tenia més gas que a les últimes proves de la gironina. També em replantejaré el dur recanvis, acostumat a les curses que no porto res, en 7000km només m'havia fallat el zeroflats 1 cop, ara ja dos i per culpa meva.
Fotos del meu pare, que estava situat en el corriol tant ben parit del km12. També per les fotos a línia de meta. Moltes gràcies per les fotos!!! Gaudiu-les!!!
Han estat 1h23min de btt i 20min per reparar la roda i 40min per tornar a peu!!! 23,47km 650m asc
si voleu recordat el recorregut: aquí
més fotos: aquí
Classificacions: aquí
Agrair a la organització pel bon treball, per els regals.. ja que al sorteig ens vem endur una bossa amb 2pots d'oli i qui ho diria: 1pot zeroflats jajajaja
La propera edició intentaré fer-ho millor i gracies a en Jordi per la companyia en la marxa, casi que sort que els dos punxésim que sinó em sabria greu... fer el pena!
Salut i a pedalar!!!

PD: lo millor... el dinar que ens vem fotre desprès!!!