dilluns, 15 d’abril del 2013

I cursa SOCIAL VILA DE CELRÀ 14.04.2013 Història i Fotos

Aquesta ha estat la meva primera participació en una cursa social de carretera. He pogut comprovar de primera mà com és una cursa d'alta velocitat.
Una cursa organitzada per FANATIK BIKES, club ciclista Celrà i que ha transcorregut per les poblacions de Celrà, Medinyà, Cornellà de Terri, Esponellà, Vilademuls, Orriols, Camallera, Sant Jordi Desvalls, Flaçà, Riuras, Madremanya amb final de cursa al santuari dels Àngels. Un total de 85km amb un esprint intermedi i 2 punts puntuables de muntanya. Ha guanyat Oriol Colomé (BICIS ESTEVE) amb un temps de 2h8'20" La muntanya se l'ha endut Hugo Dechout (CALVISSOT VTT) i l'esprint Adrià Pujol (COLEUR BICYCLES-BIKE IMPO). Enhorabona a Jordan Cardenas (RADIKALBIKES) per la victòria!! crack!!
La meva primera impressió és que hi ha un gran nivell de corredors, tots molt experimentats i amb un estat de forma increïble. És com una típica marxa cicloturista, però amb 200corredors i que si no rodes  a tope et quedes sol i l'últim. No he tingut res a pelar en aquesta cursa i és que no entro ni a la classificació. No és que no hagi fet una bona cursa!! perquè he pedalat de conya, ho he donat tot i he fet una de les meves millors mitges de carretera, també he fet el meu 3er millor registre al port dels Àngels (per Madremanya). Simplement que aquests nois pedalen a 50km/h sense despentinar-se i jo no puc seguir aquest ritme.

Amb una mica de retard es va donar el tret de sortida davant la botiga dels Fanatiks, vam fer neutralitzats una volta pel poble a 45km/h. A la sortida del poble ja es va començar a rodar més fort. Vaig veure com de seguida s'escapaven 3 corredors a ritme infernal. A la variant direcció a Medinyà es rodava a mil per hora i no vaig poder seguir el ritme. Això em va passar per no estar ben col·locat al pilot. Tampoc volia estar al mig del "meollo" i clar des del darrere vaig perdre el pilot de seguida. A Medinyà ja estava sol. En pocs minuts ens vam ajuntar 2 i vam anar fent fins a Banyoles on ens van comunicar que ja érem fora de cursa. Vam durar 29km. Però ull que no rodàvem pas a poc a poc, la mitja era de 35km/h que no està malament, però clar el pilot la tenia de 48km/h. A Melianta ja ens vam ajuntar 5 i la cosa va anar a millor amb relleus més constants. Al pas per Orriols la Natàlia en va fer algunes fotos.

A les 2h de cursa passàvem per Sant Jordi Desvalls, el ritme ja era de 32km/h i quedava la millor part. Un port dels Àngels per Madremanya amb un es pendents alegres. Jo començava anar tocat, però vaig pujar força bé, sempre al límit i una mica encallat aconseguia el meu 3er millor registre: 21'55". A peu de port esperava fer uns 25'. Soc massa pessimista.
Molt content de córrer una experiència com aquesta, i a la propera espero fer-ho millor. Tot hi això vaig fer una mitja de 29km/h que la trobo bona. El meu resultat va ser de 2h 48' 20". Gran entreno per la Monegros29er. La cosa comença a fer bona pinta amb 10h de bici a la setmana.
Enhorabona a la organització, bona feina i a per més èxits.
FOTOS al facebook JORDI BAUTISTA i FANATIKS  o al enllaç:

CLASSIFICACIÓ
Salut i a pedalar!!!

1 comentari:

Unknown ha dit...

Boníssima cronica; relates el que podria viure un altre que li agradaria provar pero li fa respecte les socials... i llegint aixo encara més!