dilluns, 29 de març del 2010

CAIXA GIRONA-OPEN TACTIC FORNELLS DE LA SELVA 2010

fOTOS dEL cAIXA gIRONA Fornells De La Selva 2010
per Toni Bautista

Explico una mica com ha anat el tema avui diumenge a Fornells...
he arribat d'hora i una mica adormit, el canvi d'hora i el treballar la setmana de nits em tenia fregit...lu tipic saludar els coneguts de la btt, la gent de RADIKALBIKES com en Joan, en Xevi, en Garzón, en Moi, en Lozano...(he conegut l'amic de l'Agus, en David.. ens veiem a les carreres tiu!) etc etc!!

..a diferència de FONCOBERTA he decidit baixar el nivell i he escollit ESPLAI, el circuit em deia fes 2 voltes a fondo lu que puguis i NO 3 voltes arrastrant-te la última!!! la sortida per l'asfalt ha estat a saco paco, mai havia sortit tant ràpid, al arribar a l'embut del camp...buuuff la penya saltant pel camp com si fòssim cabres...embut total!! passat això la primera volta ha estat anar seguin els de davant meu, tenien el meu ritme i no els podia adelantar. He passat per meta amb 45min, ja estavem tots molt separats i he apretat una mica el ritme a vere si millora una mica...he aguantat 20min i m'he rebentat....m'ha costat referme uns 5min. Llavores ja he pillat un ritme molt alt de nou... passant per meta amb 1h32min (14posició ESPLAI) un super tiempazo per mi!! estic molt content...


Al parlar amb la gent a meta tots i tots coincidiem que VAIA CIRCUIT MÉS GUAPO!!! felicitar la gent d'AMBISIST que s'ho han currat molt. Per la propera ja poden comptar amb mi!
He quedat molt satisfet...de mica en mica anem millorant.

Podeu veure els temps i la classificació






Salut i a pedalar!!

2 comentaris:

EDU ha dit...

bona cursa Jordi, i bona cronica com sempre, anims per la propera, PEU A BAIX.

jORDi BAUTiSTA ha dit...

Moltes gràcies EDU!! aquí estem... millorant dia a dia... anims a tu també. Salut i a pedalar!!