dissabte, 10 d’abril del 2010

CIRCUIT VILAJUÏGA CAIXA GIRONA-OPEN TACTIC 2010

el circuit de Vilajuïga...dissabte 10/04/10
Comença a la zona esportiva. Només començar pujem per una pista exigent uns 800m passant pels camps de vinyes, trenquem a mà dreta per un caminet de baixada pedregós amb trams de pedres esglaonades (uns 500m). Ens dirigim a mà esquerre per pista relativament planer, i finalitza en baixada, fins arribar a la via del tren. La passem per sota per un corriol (que hi ha aigua, han adaptat uns palets per poder passar una "mica millor"!!(km3). Seguim direcció dreta per camitet que puja uns 800m i el baixarem molt ràpid per pista que patina km4. Gir brusc a mà esquerra i pujarem per pista exigent uns 1,5km amb un petit descans entre mig. Baixem per pista molt ràpida amb moltes pedres!!!fins a creuar al mateix lloc la via del tren(estem al km6) anem a mà dreta per pista planera i ràpida que va picant cap amunt quan trobem les primeres ràmpes cada cop són mes fortes, n'hi ha una amb molta pendent que he hagut de baixar de la bici... es trona mes suau i ja no pararà de pujar(en total casi 2km i mig de pujada forta i dura!!) a dalt de tot molt bones vistes (he vist Llançà) i a mà esquerra ve una pista planera i molt ràpida per trencar a mà dreta per una BAIXADA MOLT FORTA amb moltes pedres i sorra PERILLOSA però maca!!!es transforma en caminet que baixa (KM10) arribem en un tram obert per a la ocasió(serrat de nou) amb moltes pedres incòmodes i una baixada molt perillosa que ens pocs metres ja apareixem per meta....i PAM 2VOLTES
OBJECTIUS:
1.No pendre mal
2.divertir-se
3.seguir rodant i millorant dia rere dia
Salut i a pedalar

Nava ha dit...

Saludos, buena identificación del terreno, vamos diría que perfecta, estoy de acuerdo contigo en que hay sectores algo peligrosos, ayer mismo tuve el placer de comprobarlo. Me he permitido el lujo de coger tu track espero no te importe, suerte mañana.

jORDi BAUTiSTA ha dit...

Gracias, el circuito me gusta, sí! pero.. tiene sus trampas, las bajadas se pasan con una tensión...en que ves todo el rato que te la metes!!
suerte en la recuperación.
es un honor para mi...lo del blog es para todos!!