diumenge, 24 d’octubre del 2010

IX COPA GIRONINA BTT (3a-Maçanet de Cabrenys) 24/10/10

Bona jornada bttera avui a Maçanet de Cabrenys!!!

...dic bona jornada perquè he fet tot el que pogut a les pujades, m’he divertit molt a les baixades, el temps a acompanyat i l’ambient ha estat com sempre: “estupendo”.

CLASSIFICACIONS:
Maçanet de Cabrenys (cliqueu per veure-les)
6é ESPLAI, 16é GENERAL 13km, 1h06m, 542m asc, 176ppm mitjana
campionat Copa Gironina (cliqueu per veure-les)
11é ESPLAI, 39é GENERAL (1 prova menys)

Una excel·lent organització del club btt els SENGLANASSOS ha fet que, un cop més, els bikers de la Copa Gironina i la pedalada de l’Estraperlo desfruitéssim d'un gran circuit de btt, on les baixades no han deixat a ningú indiferent: uaaaaa quins corriols... i quines dos pujades dures de devó... però sí pel que fa a la quantitat de km i temps, que han estat curts. (13km el curt amb el guanyador baixant de l’hora i 20km la llarga que més o menys 1h també). L'organització creia que ja era prou dur com per haver de pedalar més km.

La cita era lluny avui i m’he desplaçat amb el meu pare, que ha fet un excel·lent reportatge fotogràfic, m'he inscrit i rodar una miqueta. Avui volia anar de menys a més fins on aguantés. I no ha pogut ser... la sortida he sortit bé (dintre del KAOS, m’explico...hem sortit a fondo en plena corba en pujada de terra, que ha passat... lo LOGIC de sempre si es para un...”liada l’hemus”! i així ha estat...es per riure de veritat...amb tota la recta que teníem i hem sortit a 5m del gir en pujada) si he tingut un bon ritme a la primera pujada (un tros he volgut seguir l’Àlex però buff quin ritme duia, ha marxat i per cert ha GUANYAT: FELICITATS), la primera baixada molt bé, molt divertida. La segona pujada m’ha costat una mica (en algun moment he vist en XEVI FERRER Jr. però no l’he pogut seguir... llàstima tindria bona roda per acabar, però no pas malament he seguit... i la baixada final FATAL!!, se m’ha entravessat el corriol i m’ha trencat el ritme... perdent el grup on estava. Però en general bé avui, treballant de nits tota la setmana puc estar súper content d’avui.

FOTOS VOLTA LLARGA I VOLTA CURTA:


FOTOS DELS BENJAMINS, PROMOCIÓ i ALEVINS:

La següent a CASTELL D’ARO

Salut i a pedalar!!


13 comentaris:

Albert Busquets ha dit...

Com sempre el teu pare genial! molt bones fotos, la federació o en moradell l'hauria de contractar com a reporter oficial de les competicions de girona.
Per cert, quin gran circuit el de maçanet, encara que un parell més de km no haguessin anat malament.

Anònim ha dit...

Haber si encontramos entre todos el perfil de Santa cristina,dicen que es durisima,salut

jORDi BAUTiSTA ha dit...

Si, moltissimes fotos!!!!!!
Moradell: ja saps... jeje
molt be el circuit, llastima que se m'ha entravessat la ultima baixada he perdut la concentració això m'ha fet perdre el grupillo de 5 que veia al davant i 'han passat 3 o 4!!! però molt bé, massa curt !!! ens veiem crack!!!

Anònim ha dit...

ei, merci per les fotos.......

a,ja ho saps, toca entrenar mes les trialeres!!!!

salut.....

jORDi BAUTiSTA ha dit...

Es un plaer Beni!!
Avui he fet uns quants km de corriols....he entrenat força corriols...una asignatura pendent...estic fet pols.... ja he entrenat corriols ja!!!! he estat per la zona de Mont-Ras, Fitor... molt bona ruta la que m'ha dut en Carlos,Triki,Guillermo i Jose.
merci Beni!!
Salut

PD buscarem la ruta de Castell D'aro, a vere....

miguelon ha dit...

Hola Jordi,que tal!!!!donali les gracies al teu pare per les fotos, es un crak!!!!!com sempre no falla mai.records

Xavi ha dit...

Ja et saludaré a Castell d'Aro quan passis, em toca fer de control!

jORDi BAUTiSTA ha dit...

Merci Xavi!!! segur que ens heu preparat un gran circuit...l'any passat em va agradar molt!!!!!
Miguelon GRACIES A TU!!

Paco ha dit...

Merci per les fotos,Jordi..!! El teu pare es un crack ..!!Encantat de veure't per Maçanet..bons corriols eh..??

Marc Olivet ha dit...

Hola Jordi, soc en Marc que varem estar parlant l'altre dia a Maçanet.
Et deixo l'adreça del blog:

www.marcolivet.blogspot.com

Aquest cap de setmana hi ha tantes rutes que encara no m'he decidit, hi a més coincideix amb les festes de Girona...

31: Perelada
31: Copa Girona
01: Porqueres

Ens veiem!!

jORDi BAUTiSTA ha dit...

Molt de gust Marc!! merci pel blog...
jo ja ho tinc decidit!!!
diumenge...CASTELL D'ARO...festes de girona i dilluns DORMIR jeje
Salut company
PD si no hi haguessin festes de grn faria les dos!!!

Anònim ha dit...

Bones,
Gràcies per venir a Maçanet a participar, Si la fem l'any que vé, més llarga !!! He de dir que preferim que la gent marx´s amb un "bon saber de boca" ja que va ésser dificil coordinar caçadors, propietaris etc...
Btt els Senglanassos

jORDi BAUTiSTA ha dit...

Bones,
pel que fa a mi...vaig marxar content ja que... hi havien mes parts positives: bona organització, recorregut (pel curt, si, però espectacular) superaven la manca de km. Si repetiu...i puc vindria, ja que vaig veure que a la zona s'hi pot treure força suc...
Per acabar dir que sempre entenc ...que es molt dificil organitzar espectacles com aquest.
Salut i enhorabona per la cursa