diumenge, 28 de novembre del 2010

IX COPA GIRONINA BTT (8a-Le Boulou)/CAMPIONAT PAÏSOS CATALANS 28/11/10

CHAPEAU!!! OBJECTIU ACONSEGUIT i AMB MOLT BONA NOTA!!!
Viatjava a Le Boulou amb l'intenció de... 1.acabar: FET, 2.NO cometre els ERRORS de l'última Cursa: FET i 3.classificarme entre els 4primers de ESPLAI: FET, no em puc demanar més!!

He gaudit i patit molt del circuit perfectament dissenyat pel ccleboulou. Una cursa marcada per la duresa del traçat, aquest ple de corriols i baixades molt tècniques, que no han deixat indiferent a ningú. També cal destacar les dures rampes que hem hagut de pujar, que en alguns trams eren "parets". 40 dies han estat netejant camins, corriols i pistes perqué avui ens donessim el gust de circular-hi. ENHORABONA companys!!!
Bueno... la meva cursa ha començat amb molta tranquilitat, conscient de no fer errors anteriors, i així ha estat... he pujat la primera ascenció (llarga, de 16minuts) de menys a més i a dalt ja veia en Teodoro (1er avui) i lluny l'Albert Busquets (que per punxada ha hagut de plegar al km 13, un MEGA clau ha degollat la seva roda) i creia que podria caçar-los i intentar seguir... No ha estat així ja que han desaparegut de la meva vista a les següents baixades. He seguit amb un ritme bo, el circuit era dur i venien 6km de puja i baixa a la part alta del traçat. Al km10/12 hem fet unes baixades impresionants!!! quin flipe!! i estic molt content ja que moltes baixades de les que no m'atraveixo a fer... avui sortien soles, excepte una corba, que si que se m'ha entravessat, les demés chapeau!! al km 12 ens ajuntem en Teo, l'Albert i jo... quina emoció, els tres junts!!!! Però vindria el FATAL km 13.. en Teo havia deixat la llanta de darrere com un ou (encara no sé com ho ha fet!!) seguit a mi se'm peten les pastilles del fre de darrere (PAM!!) però segueixo a tope ("da igual!!!") i seguidament també l'Albert punxa... ohhh quina mala sort... ell es l'únic que no pot continuar), aquí en Teodoro se m'escapa i no podia fer res més que veure'l a 10 segons davant meu... nyé!!! a 2 km del final veig l'Edgar que abandona... em diu que ha petat el nucli (moltes averies avui)... i ja només quedaria baixar cap a meta no sense fer un pertit circuit xulo i divertit.

(aquí podeu veure els aficionats ELITS, sempre fidels i donant suport!!)

RESULTATS FINALS ESPLAI
Le boulou (cliqueu per veure-les)
2on ESPLAI, 6é GENERAL 21km, 1h26m26s, 825m asc
campionat Copa Gironina i
campionat Països Catalans (cliqueu per veure-les)
2on ESPLAI, 6é GENERAL


TOTES LES FOTOS.. del meu pare Antoni Bautista que s'ha desplaçat a França com un CAMPIÓ, GRACIES!!! val a dir que l'organització l'ha enganyat i no hem passat per on li han dit, tot hi aixó tenim FOTOS!!!!

Ens despedim d'aquesta GRAN COMPETICIÓ que m'ha fet passar tants bons moments i tants patiments!!!

AVUI TAMBÉ MAGRADARIA DESTACAR, com tots ja sabeu, LA PATETICA, LAMENTABLE ENTREGA DE TROFEUS QUE HI HA HAGUT AVUI, QUIN DESASTRE I EN ALGUNS MOMENTS HE PASSAT VERGONYA DE LO MALAMENT QUE S'HA FET... ESPERO QUE NO TORNI A PASSAR PEL BÉ DEL CIRC CLCLISTA GIRONÍ!!! HA GUANYAT EL C.P.CATALANS GENT QUE NO HA PUNTUAT EN LA CURSA D'AVUI...només dic aixó!!!
Som molts els que ara afluixarem el ritme bttero, ens veiem aviat!!
Salut i a pedalar!!!

4 comentaris:

Albert Busquets ha dit...

Ets un crack bauti bona 2a posició. Com has dit el KM 12 a 13 a estat fatidic, llastima de no poder continuar amb vosaltres.
He preferit fer un passeig a peu de 6km per carretera.
Si no ens veiem aviat, a descansar i començar a preparar el campionat de la Selva.

EDU ha dit...

FELICITATS, com sempre tot el seu esforç porta la seva recompensa, espero que trobis una solucio al tema dels frens, pero aquest cop, veig que no han sigut un mal de cap.
FELICITATS CAMPIO.

jORDi BAUTiSTA ha dit...

Albert...QUINA MALA SORT TIU!!! quan has cridat creia que jo t'havia tallat el pas...despres he entes q deies que havies punxat!!! mala pata tiu!!!
Edu... MERCI m'ho he passat de conya aquesta copa gironina!!!
ens veiem
Salut!!!!

Anònim ha dit...

Molt be jordi.....ara a descansar i pensar a en el 2011!!!!