diumenge, 5 de juny del 2011

Història i Fotos del GP MASSI-COPA CATALANA a Lliçà d'Amunt 05/06/11

Una altre cursa de la COPA CATALANA feta!!! 24é ELIT i 38é de la General!!!
Força satisfet i content per acabar. Ha estat un cursa molt tècnica i força dura. Com ja deia ahir era un circuit molt revirat amb constants puja-baixa i trams lents. Ha estat dura per la gran quantitat de fang. Ha plogut molt les últimes 24h i ens ha deixat un bon pastel de fang! ha estat força similar a Banyoles '11.
Primer de tot agrair l'ajuda i la companyia d'en Jordi Camps, en Marc Trayter. Per sobre de lo grans bikers que són, encara són millors persones. També agrair el suport dels meus (per les fotos i els ànims).
Doncs ha estat una cursa dura... encara que ens han retallat la cursa 2 voltes!!!! sí 2!!! el circuit estava tremendu!!! M'he situat al mig de la parrilla, però una desastrossa sortida (fins i tot posant peu a terra al sortir del camp, quin error de novell) m'ha fet caure dels 6últims. He recuperat un parells de llocs. La primera pujada (de les més llargues) m'ha passat algun biker més. Ja les posicions no han canviat molt. De cop he arribat a la segona pujada i ostres a caminar. Pujades i baixades que ahir anava bé, eren molt enfangades i no es podia pedalar, ni intentar-ho!! tothom caminava!!! i no hi ha molt a dir...pedalar i pedalar quan es podia, córrer quan valia la pena i caminar a les parts impracticables.
La millor volta ha estat la primera amb 29min 13s, la segona la més lenta 30min 31s degut a que he afluixat el ritme. Volia dosificar. Error perquè al ser doblat hauria d'haver-me deixat més la pell. L'última volta hauria d'haver estat més rapida però degut a les parades per ser doblat i un impressionant "susto" han fet que la fes en 29min 16s. Casi em menjo uns arbres, miraculosament la bici ha parat quan ho necessitava, baixava molt descontrolat.. bufff era en baixada i no he pogut salvar la caiguda!!! allà m'ha passat en Marc Colom i en Marc Trayter, he animat en Trayter amb totes les forces que em quedaven. En Marc anava 2on i no molt lluny la victòria... llàstima no ha pogut ser. Ha guanyat en Colom. Jo he forçat ritme per si podia guanyar alguna posició. Tenia en 3 bikers a menys 1minut. No ha pogut ser eren massa lluny!!!
posició general a Lliçà d'Amunt: 38é de 42
temps: 1:29:01 a 1vts del guanyador Marc Colom 1:25:41
16,05km-600m asc-10.9km/h avrg molt lent però es que s'havia de caminar molt!!!
posició CAMPIONAT MASSI-COPA CATALANA general: 78é de 154
posició CAMPIONAT MASSI-COPA CATALANA ELIT: 56é de 95
totes les classificacions "aquí"
FOTOS... moltes i moltes!!!! Fotos d' ANTONI BAUTISTA

Conclusions: la bici no ha fallat. No he pres mal, no he arriscat cap cop (ni en baixada ni en puja). No he anat tant malament navegant pel fang i a per la següent...

Sabeu que és el millor? que m'he divertit pedalant!!!
Salut i a pedalar!!!