diumenge, 19 de febrer del 2012

FOTOS i HISTÒRIA del II OPEN BTT BMW LLAGOSTERA 2012... en breu FOTOS

MOLT NIVELL A LLAGOSTERA!!!
Quin gran matí de btt hem passat a la 3era prova de l'OPEN BTT BMW Martin i Conesa 2012. Envoltat de joves promeses i cracks que dominen el panorama català de btt, hem corregut una dura prova. Hem pogut veure Cracks mundials com Marc Trayter (recentment recuperat d'una lesió), Marc Colom, Anna Villar, Sandra Santanyes, Miranda Agustí i alguns membres de l'equip Tomas Bellés. Casualment ahir presentaven l'equip. Radikalbikes com a les anteriors proves també hi era present amb una gran quantitat de bikers de molta qualitat. Doncs aquest campionat s'ha abonat a oferir-nos uns espectaculars recorreguts, podem pedalar per magnífics corriols, trialeres, pistes i senders. Cada circuit té les seves particularitats, però sempre son molt complerts. Hi ha zones rapides, lentes i tècniques. Tots en un entorn ideal per la btt. Sona a tòpic però no es pot dir res més. Veieu el circuit Llagostera aquí.
Pel que fa al tema personal, he passat una molt mala nit... i ha fet que el meu objectui fos acabar com sigui. També fer algun km, si em quedava a casa l'entreno d'avui seria ZERO. Doncs ves per on m'he notat força bé, no m'ho esperava. A la sortida m'he col·locat el més davant possible, volia provar de tirar, ara volia anar casi al límit a vere que passava. No guardava res... en qualsevol moment podia quedarme sense forces...me l'estava jugant... llavores ja tornaría xino-xano.. m'he notat amb ganes i he decidit donar-ho tot. He passat completament de l'objectiu!!!
En Resum mala sortida com sempre, de seguit ja hem enfilat una dura pujada, ja devia tenir a davant 60/50  bikers. Jo a lo meu he anat fent i mica en mica aniríem atrapant algú. La primera baixada ha servit per agafar aire, la segona pujada era la més llarga i dura. Pistes rapides ens portava a la trialera més llarga del dia. Allà creia que em faria mal l'esquena (per una molèsties que tenia el dia abans)... no he notat res i m'ha motivat més. La part que es quedava ara era una zona de rius amb constants puja i baixa molt trencacames, les forces cada cop eren menys i quedaven 8km, els he fet amb la companyia d'un biker on anavem alternat la posició cada dos per tres. Al arribar a meta he intentat fer sprint però ha estat un fracàs, ja no tenia força i m'ha apalastat!! però ho he intentat.
Molt content per acabar, i en millor posició de l'esperat... tot-hi que lo important es seguir acumulant competició i hores de bici amb duresa.
1h55min31s per fer els 32km i 900m asc. a 28 min del primer classificat Marc Colom..Deunidó!!
RESULTAT.. una mica per sota de la meitat: 43é GENERAL de 76 i 15é ELIT de 21.
CLASSIFICACIONS: LLARGACURTPOPULAR
Felicitats a l'organització!! un cop més SE SURTEN!!! de nou un gran regalet en forma de MITJONS... sempre ÚTILS!!! molt bon ambient amb un gran paddock que feia patxoca... 350bicis tot-hi que hi havien 2 proves més de btt a les comarques de Girona.

i a continuació FOTOS del meu pare Toni Bautista. gràcies!!



Salut i a pedalar!!!