dimarts, 19 de febrer del 2013

III OPEN BTT BMW GRAN PREMI BIKENINN *LES PLANES D'HOSTOLES* 17/02/2013 la història i les fotos

MOUNTAIN BIKE EN ESTAT PUR
Les Planes d'Hostoles va posar punt i final a l'OPEN BTT BMW 2013. En la tercera edició, aquest curt campionat ja s'ha fet un lloc al calendari català. Comença a tenir un prestigi clarament merescut. I no és per menys ja que reuneix bikers de talla nacional, recorreguts de gran bellesa i repercussió als mitjans de comunicació. 
Diumenge feia un dia gris, sense fred però amb una boirina tipica d'hivern. Ens esperava un recorregut exigent, però dels agradables de fer. Pujades i baixades molt llargues, en ocasions molt tècniques. En la totalitat per corriols i senders estrets de bellesa espectacular. Sempre fàcil de pedalar en pujada però en ocasions forts escalons que obligava a fer un sobreesforç. Al baixar corriols genials, ràpids, lents amb pedres... i alguna pista rapida. Els que coneixen la TRAMUNBIKE saben com és el terreny, força exigent. 
Es va sortir com sempre a tot gas, jo a lo meu. No tinc sortida explosiva i no puc entrar millor posicionat al circuit. Penalitza ja que al entrar al bosc estic endarrerit, no puc dur el meu ritme. Es fan cues a les zones complicades. Cal entrenar més aquest aspecte. Buscant la part positiva, millor tenir cautela i anar de menys a més que els 28km son llargs. Excuses de perdedors. Doncs el llarg corriol del km 2 al km 7 anava a ritme mig-alt amb els entrebancs ja esmentats. La baixada a St. Feliu la vaig fer prou bé, però allunyat dels meus rivals directes. La següent ascensió vaig voler augmentar el ritme. Em vaig desgastar molt. Es va fer molt llarg arribar a les 3 creus i no et podies entretenir gaire, fotia una boira i un fred al cim... glaçat!!!. Les darreres baixades no les podia fer a ritme alt, eren increïbles i molt gratificants de pedalar, uns corriols molt guapos però cometia molts errors. A 15min de meta, vam parar a ajudar un company. Va caure per un barranc, quin ensurt!! per sort nomes va partir unes quantes esgarrapades. Al arribar a meta per carril bici vaig acabar molt satisfet de la cursa, havia fet molt esforç i la classificació era el de menys.
Va guanyar Francesc Guerra de l'equip SCOTT espanya en 1h32'33"que em va treure ni més ni menys que 39min. Quin disgust!
73é general de 120 - 21é ELIT de 312h11'38" 28km 1100m asc
CLASSIFICACIONS LES PLANES D'HOSTOLES
----------------
76é GENERAL - 23é ELIT (no vaig disputar la 2a cita a Aiguaviva)
CLASSIFICACIÖ GENERAL OPEN BMW 2013
A continuació en aquet enllaç podeu gaudir de les espectaculars fotos del meu pare ANTONI BAUTISTA com sempre un gran treball fotogràfic:
clicar foto o enllaç
https://plus.google.com/photos/112690768967252119765/albums/5846029776980778193?banner=pwa
En definitiva gran organització on l'obsequi consistia en una coca deliciosa, de xocolata!!!! una mica més i me'l foto abans de pedalar!!! Gran spot per pedalar on l'hauríem de visitar varis cops a l'any. Ha estat un curset de tècnica gratificant.
Toca seguir pedalant i suprimir errors, de moment segueixo gaudint de la bici!!
Salut i a pedalar!!!