dimecres, 7 de juliol del 2010

unes paraules de MONT-RAS i l'últim OPEN TACTIC/CAIXA GIRONA a PORQUERES

Ja ho vaig dir: "4a POSICIÓ ESPLAI i em situo 4rt al CAMPIONAT!!!!" i és que va ser una cursa per estar molt satisfet...
la pitjor part va ser la dolenta sortida...desde molt endarrere i quedan-me atrapat a la primera curva, això va fer que avancès a la primera pujada un gran nombre de bikers... la millor part va ser l'alt ritme que vaig mantenir i no el vaig deixar fins a la meta...
el resum és aixi de senzill, bones sensacions!! no vaig notar tant la calor com a Cassà i les dures pujades les vaig aguantar prou bé, només un parell de fallos una enganxada de cadena a la 2a pujada i no poder superar l'ascenció de les pedres!!!

Estrenava llantes Shimano XT noves i cal dir que es van portar molt bé!!!! he baixat alguns grams el pes i roden molt bé...

Ara toca acabar de rematar a l'última (Porqueres) seguint amb aquest ritme tant alt que m'acompanya úlimament i que no esperava que poguès tenir mai.

PORQUERES:
doncs hi vaig estar el dimarts i allà vaig trobar el magnífic Paco de cadaques "que no se'n perd ni una!!" i vem rodar per la zona del circuit durant casi 2 hores. Estava marcat en gran part, no saviem molt bé per on anava però vem rodar força camí repetint algunes zones... segueix un troç el recorregut de la COPA GIRONINA 2009. Serà un constant puja i baixa amb un parell de pujades més llargues que les demés, hi ha força camí estret antre bosc, i alguna baixada maca!! El dimarts quedava trams sense netejar... de ben segur que el circuit quedarà de conya i ens divertirem. DIVENDRES hi torno i a vere si podem donar un parell de voltes i podem treure'n el track.

Salut i a pedalar!!

2 comentaris:

EDU ha dit...

BE JORDI,veig que estas en forma, ara a per l ultima, jo vaig agafan o intentant agafar la forma.
Salut

jORDi BAUTiSTA ha dit...

Molt be Edu!!!!ja esta be???, no notes molesties??? vinga nanu a poc a poc i bona lletra!!!!