diumenge, 13 de febrer del 2011

FOTOS i HISTÒRIA de L'OPEN BTT BMW (2a.Lladó 13/02/11)

Molt bona cursa avui a Lladó on podia haver estat fatal... ja deia jo que érem dia 13!!!

Gran matí de mountain bike. Hem trobat un ambient molt agradable com sempre i un dia esplèndid que venien ganes d'anar a la platja. Hem trobat un circuit molt ràpid però força exigent, el perfil típic de serra on les cames patien en tot moment pujant i baixant. La mitja de velocitat ha estat altíssima, nomès l'ha frenat els corriols que han estat espectaculars, un darrera l'altre han maravellat tots els ciclistes i fa que de segur torni per la zona.
a l'espera de les CLASSIFICACIONS OFICIALS...
1h53min26s a 26min28s del primer MARC TRAYTER... vaja campió!! 18é ELIT de 22 - 79é de la GENERAL de 114 - 32km
CLASSIFICACIÓ LLADÓ LLARGA "aquí"
CLASSIFICACIÓ LLADÓ CURTA "aquí"
CLASSIFICACIÓ GENERAL CAMPIONAT "aquí" 14é ÉLIT - 57é GENERAL
CLASSIFICACIONS POPULARS LLADÓ "aquí"


La meva cursa ha estat molt bona clarament marcada per tres parades durant la prova. He sortit força bé, amb un ritme normal i això ha fet que m'anés passant forces ciclistes que volien corre més... amb 5 min de cursa el GPS ha dit prou i m'he quedat sense referències. No tindria durant la carrera ni PULSÒMETRE, ni KM, ni temps... ha estat com anar a l'aventura i per mi... no em fa gaire gràcia la veritat. Doncs desprès de l'emprenyada seguia a bon ritme sempre amb la companyia del gran rival Ferna... fins que just de creuar un rierol amb la respectiva pujada he punxat... més o menys on ha punxat en Jordi Camps (mala pata per ell també, sort nanu!!)... m'he parat he mirat què i he seguit, en Ferna m'ha esperat (bon detall per ell, oferint ajuda... ha de rebre el trofeu al FAIR PLAY)... hem seguit de menys a més on cada cop anàvem més ràpid fins que ens hem separat... en un creuament en Trafach m'ha avisat a temps de que s'enredés una branqueta... i ha estat la tercera parada, m'ha ajudat i hem seguit km18(un altre premi per ell) i ja fins a meta doncs a mantenir ritme... i esperar no defallir. A pocs km de meta ja tenia massa calor i m'he baixat els "manguitos".. doncs 3metres desprès flassss branca i rascada al braç "que flipes", es veu molt bé en alguna foto!!sort que m'hi he posat aigua jijijij...

Bé ara reposar i fins la propera... les millors fotos i seguit totes:
"el trio calavera"


el nostre campió Marc Trayter... 1er!!!


Jordi Camps...


Garzón!!!


L'ALBERT BUSQUETS...yeah!!


En Jose perdent temps!!! jajajaja


QUINTANA!!


En Pau...


DAFER!!


Ferna!!


Xesco!!


Joan Mas:

Podeu veure + de 400 fotos del meu pare TONI BAUTISTA que ha suat per estar a 4posicions durant la cursa.. gràcies per ell!!!


Salut i a pedalar!!!!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Muy bien Jordi te felicito por el resultado despues de los problemas que has tenido en el circuito,dale las gracias a tu padre por las fotos son geniales.Saludos Josep