diumenge, 13 de març del 2011

GRAN PREMI MASSI.COPA CATALANA INTERNACIONAL. Banyoles 13/03/11

SENSE POR A LA COPA CATALANA INTERNACIONAL!!!!
Quina il·lusió corre avui a Banyoles. Mai hauria imaginat que correria una prova de la copa catalana, i menys amb ciclistes de nivell internacional. Ho tenia en ment desde fa temps, però no creia que es faria realitat. Quin nivell que hi havia avui a Banyoles!!!
Havia dubtat mil cops si corre o no corre fins la nit anterior... el dubte les intensen plujes i el circuit casi impracticable... ah i la por a fer el ridicul.... i al llevarme a les 7h, he decidit SHIIIII!!! farà un solet "que flipes"... anem-hi, si haguès plogut...no sé que hauria fet! Al arribar a Banyoles un ambient brutal, semblava com si de cop jo fos un PRO i disputès la world cup, zona de box rollo circuit de catalunya, arc de meta impresionant, control de pas per meta amb xip incorporat al dorsal... ESTO EHH INCREIBLE!!. Pel ciclistes habituals a aquestes proves ja ho veuen normal però jo... era en un ambient que nomès veig a la tele.
dorsal: 143
equip: RADIKAL BIKES
posició general: 97é de 117
categ.: ELITE - posició 51é ELIT de 63
temps: 01:42:13 a 1 Vts de guanyador Julien Absalon
TOTES LES CLASSIFICACIONS
A les 9h hem pujat al podi per fer la presentació de l'equip, una nova experiència (cal recordar que ja vaig pujar amb ells, al podi de la Volcat2010). Moments avans retocava la bici i obtenia valiosos consell dels cracks Jordi Camps i Marc Trayter. Gràcies, tal i com em va dir en Jordi aprendràs molt més que al "CAIXA" corre a Banyoles.
De 10 a 12h ha estat etern... no passava el temps. La sortida la feiem a les 12h i he tingut temps per veure 1 volta dels MASTERS/FEMINES i escalfar. A 1/4 d'hora de la sortida ja começavem a fer la parrilla i els nervis augmentaven que dona gust!!! Hem fet un minut de silenci per donar el condol a la tragèdia del Japó, alguns bikers eren japonesos i ha estat un detall per part de l'organització.
En un tres i no res ja feiem la sortia.... Buuu quina sortida mes dolenta he fet.. tenia uns 15 bikers darrera a parrilla i a la primera corva m'han passat tots... i en 200m ja tenia la moto darrera: era l'últim. M'he posat super nerviós... creia que faria el ridícul.. però sorprenentment alguns bikes haven fet una sortida massa explosiva i jo no, per tant on acabava l'asfat he començat a pasar algú.. en els 2 primers km ja havia caçat uns 10 en total... i llavores ja tenia la meva posició i ritme que creia bo. Ha estat una primera volta molt ràpida ja que no era la volta sencera. He trobat més fang del que m'esperava, també hi havien més zones de posar "peu a terra" del que volia... i trencava força el ritme. En total he fet 3voltes i el bucle. 1 menys ja que m'han doblat tal i com era d'esperar. M'he divertit molt i molt, ha estat una passada sentir moltes i moltes vegades crits de suport de part de molts coneguts desplaçats a veure els millos bttereos del panorama nacional i internacional. VA BAUTI!! VINGA JORDI!!! moltes gràcies a tots: Nàtalia, els meus pares, la gent de Radikal (Xevi's Ferrer, Joan, Frank, Jose..i llarg etc..), molts coneguts de cubs que ens veiem sempre a les curses. Ara sé el que sent en Trayter i l'Hermida...jajajajajaj
L'anecdota ha estat quan un jutge ens ha dit en plena cursa que quan ens dobli el 1er ja no hauriem de seguir, jo no savia quan duiem de cursa i li he preguntat: ara ja ens quedem a meta i diu: si! i clar 3 min més tard em passa com un coet abans de meta l'Absalon... i dic apreta a fondo que ja s'acaba... doncs NO!!! sento per megafonia... ÚLTIMA VOLTA, i jo OSTI!! que faig fent l'SPRINT FINAL!!!!! i he hagut de canviar "el xip" per aguantar l'última volta. Quin error de novatu!!
Doncs molt bones sensacions per seguir pedalant cada cop més i un honor còrrer la copa catalana a Banyoles, si segueixo així podré fer alguna prova més (aquet any, el dorsal ja el tinc). No queda ve que m'ho digui jo però... ho he fet més bé de que em pensava i tenir 20 bikers darrera no està tant malament, i 12 ELITS darrere ( sense contar els que s'han retirat). També molt content per no haver tingut cap problema amb la bici... seria una pena que una averia em trenquès el que m'he treballat. Aquesta mala sort si l'ha patit el Francesc... em sap greu nanu la propera segur que la disfrutes com et mereixes.
Nomès em queda dir que aviat penjarem TOTES LES FOTOS del meu pare, meva mere i la Natàlia. Quin reportatge farem...
les millors FOTOS!!!!
MARC TRAYTER

JORDI CAMPS

ADRIÀ VALLS

JOAN QUINTANA

Salut i a Pedalar!!!

Anònim ha dit...

Jordiiiii!! Merci tiu, aviam la propera com va! Felicitats per la cursa, de menys a més i realment t'he vist mooolt suelto! Keep training!-Francesc

Paco ha dit...

Enhorabona Jordi,ara ja estas a l'elit ...!!! Felicitats pel resultat!!

kaiserbtt ha dit...

Felicitats pel teu debut a una Copa Catalana, i més a Banyoles on diuen que és com un Campionat del Món en petit. Feia 2 anys que hi anava, però l'any passat amb la nevada vaig quedar tip de fang, o sigui que no hi he anat. Realment és una molt bona experìència. Salut i a pedalar

Anònim ha dit...

Hola Jordi te felicito por el resultado cada vez te superas mas,Saluts Josep

Beni ha dit...

molt be....enhorabona. I un cosell: els àrbitres no en facis gaire cas, que de vegades no s'enteren ni ells. Fins que no et trobis algun que et fa aturar com un guàrdia civil, tu endavant.....

jORDi BAUTiSTA ha dit...

Francesc: Merci!! a seguir!!!
Paco: Merci campió!! ara els Elits estan amb mi!!! jajajaj
Jordi: Merci tiu!! ja ho pots ven dir semblava que estava a ña copa del mòn!!! quin flipe!!!fins la propera!!
Josep: Merci!!es tracte de seguir i seguir!!!
Beni: ja vai veure que no he de fer cas... jajajaj wenu seguirem aprenent de coses rares que em pasen sempre!!! Moltes gracies carck!! i enhorabona a tu també!!!!

Dit i Fet ha dit...

Felicitats Bauti!!!!!!!!

Por de fer el ridicul??
Hi ha un proverbi indio que diu: Gerrero cobarde nunca jodió mujer bonita..
Endevant i gass!!!

Salut

jeje merci tiu!!!
bon refrany!! era inevitable per mi tenir por, mes que por un respecte increible!!!
wenu ara ja ta!!! aper la propera!!!

Pere ha dit...

Ei!!! el comentari de Dit i Fet es meu, el que passa es que estava conectat amb l'usuari de carnaval.

Salut.

jORDi BAUTiSTA ha dit...

Vale merci Pere!!! ja diea jo que em sonava...us vai veure a Platja d'Aro!!! vinga a pedalar!!!! a vere qui dia fem algu de carretera!!!!