divendres, 18 de març del 2011

OPEN TACTIC 2011#Sant Gregori#19/03/11

Demà estrenem l'Open Tactic 2011 !!!
les seus seran:
12 Juny - Figueres
19 Juny - Porqueres
26 Juny - Llançà.
El c.c. Sant Gregori el Llémena ens ha preparat un circuit ràpid de 7.9km, divertit i molt explosiu, amb constants però curts desnviells i 100% ciclable. Amb 200 m. de desnivell positiu. És un circuit forestal amb molts de corriols i algun tram de pista forestal molt ràpida. El circuit està molt ben marcat i avui em comentaven que repassarien molt bé el marcatge ,ja que els han tret algunes cintes en un tram de baixada.
He fet dues voltes i m'ha semblat un circuit on el fang i les basses són claus per el desenvolupament de la cursa. La mecànica s'haurà de cuidar molt ja que hi ha un tipus de fang amb moltes pedretes, que posaran a prova el canvi i els demés components. Hi ha moltes zones molt humides i fan que a la primera volta ja tinguis fang fins les orelles. Dubto que es puguin aixugar gaire aquestes zones.
El circuit comença a l'ASFALT de l'urbanització de can serra i direcció Sant Gregori. Just girar a la dreta prenem un pujada exigent que durarà poc i baixarem per un caminet revirat, que acaba en una FORTA baixada. Anirem a petar a un camí on hi ha BASSES molt grans i compte perque pujarem en una FORTA PUJADA (atenció amb el canvi) anirem pujant fins que planeja. Anirem seguint per corriols molt macos i ràpids però que apunten cap amunt... passem per una PINEDA que s'enganxa molt a terra la bici. La seguent baixada acaba amb un GIR MOLT BRUSC a la dreta i comença una PUJADA molt incòmoda plena de pedres (si ploguès seria un riu i estariem nedant a contracorrent), desprès en baixarem un de igual a l'esquerre. Seguirà una forta pujada i la segona més llarga del circuit (a dalt km4) descansarem una mica ja que vindrà pista ample i de baixada i enllaça més baixada per corriol molt humit. Compte amb una corba que gira a la dreta ja que segueix una FORTA pujada. Al km 5,5 trobem la pujada més llarga i la més exigent, a dalt de tot trobarem una pista ample que ens durà a l'asfalt(durarà 300m). Seguit ve la baixada més maca de tot l recorregut, un corriol que ens deixa a una pista AMPLE plena de basses (sembla el MARIO KART esquivant objectes). Girem a la dreta amb una lleu baixada, creuem un petit rierol que ja estarà sec i cap ja som a l'urbanització on quedarà 500m per meta.
Primera volta feta en 35min09s (pasturant una mica) i la segona en 29min56s (amb ritme de cursa) els que em treuen 25-30 min per cursa ja poden calcular quan tardaran!!!!
Sort a tothom, la meva cursa serà molt dura ja que avui treballo de tardes 14h a 22h i demà al matí de 06h a14h. quan acabi de dret cap aquí!!! deunidó!!!
MOLTA INFO DE LA CURSA A ST GREGORI aquí
TOTA LA INFO DEL OPEN aquí
RECORREGUT:

Salut i a pedalar!!

pfaciclismo ha dit...

Si vols en canvio els torns de treball...jo treballo demà de 11 a 20h... així que nanai Open!