dissabte, 9 d’abril del 2011

CRI MASSI (COPA CATALANA INTERNACIONAL) Corró D'Amunt 09.04.2011

Bueno, bueno, bueno!!! Quina CRI més guapaaa!!!
M'ha acompanyat la meva xicota a Corró d'Amunt, molt d'hora m'he fet la inscripció i la firma. Seguit, abans que comencès la kids kup he fet una volta amb alguns bikers, entre ells en Teodoro. Una primera presa de contacte amb el circuit de 3,3km: 17 min suaus. Descans i a l'espera de l'ordre de Sortida!! PAM sortiré just abans de la creme de la creme d' EILITS a les 18:35. Mot nerviós donava voltes i voltes minuts abans de la sortida, per anar escalfant bé i força. Em criden i directe al alaix de sortida. He sortit amb el bidó ple, no el volia dur a sobre, però m'he oblidat l'he carregat per res, no cal utilitzar-lo!! i buff suada de 12min 44seg. No 'he volgut cremar de sortida i volia fer-ho el millor possible. El circuit era mega-tècnic, amb unes ràmpes besties, 1 baixada tècnica i revolts molt tancats. M'ha agradat molt!! corriols a dojo... de seguit m'ha passat el biker de darrere i ja em veia a venir que el meu temps seria molt alt... i res apretar el cul a tope i amb el cap ben alt que és una COPA CATALANA
 
dorsal: 143
equip: RADIKAL BIKES
posició general: 138é de204
categ.: ELIT - posició 38é ELIT de42
temps: 0:12:44-09 a 2min 54s del guanyador Marc Colom 0:09:50-38

Cal destacar la duresa del circuit, era un sprint per a experts... i com a excusa del dia: que m'he llevat a les 05h per treballar tot el matí fins les 14h. Al finalitzar estava molt i molt tocat, he necessitat uns quans minuts de recuperació. La mitja de pusacions dels 12min 44s han estat de 181ppm.
Demà la cursa i espero fer-ho millor. Amb la suma de punts de Banyoles em situo a la posició 90 de la general, molt satisfet del meu rendiment.

Sort, demà, a tots a les grans cites que tenim al panorama biker!!!
Salut i a pedalar!!!