diumenge, 10 d’abril del 2011

Gaudint del Gran Premi Massi COPA CATALANA. Corró d'Amunt 10/04/11

He acabat una altre cursa de la Copa Catalana, la de Corró d'Amunt!!

Entre un nivell impresionant i un entorn espectacular he disputat la segona prova del GP Massi Copa Catalana. El matí es presentava molt nerviós, i amb moltes ganes de rodar en una cita important. La crono d'ahir quedava per a la història i avui tocava millorar sensacions.

Avui m'ha acompanyat el meu pare (fent un reportatge dels grans...), cap a les 11h ja erem a Corró on he aprofitat per firmar d'hora i veure passar la trupe de Masters, cadets i les Femines. Hem animat en Jordan Cardenas, que amb una bici muntada a mitjanit pel seu pare, ha pogut pendre la sortida. Ja que ahir trencava la seva. Ha pogut rodar i acabar que és important. 

He escalfat força, podria dir que de les més intenses que he fet mai...(previ a carrera clar)... i cap a parrilla!! Aquest cop era al ben mig del "pelotón" just al costat del Xavi Torres... augmentaven els nervis i... piiiiiiiii buaaaa quina sortidaaa, en plan bestia, a 3000mil per hora i m'han passat 1, 2, 3, 4, 5 i més...fins anar a petar dels últims, però aquest cop NO l'últim jijij.. aviat m'he refet del calenton i he remuntat 2 o 3 posicions potser 4 i m'he quedat amb un paio 1 volta i mita fins que ha desaparegut a les pujades m'enganxava a ell i a les baixades tirava fort.... al final l'he perdut de vista en una pujada forta he marxat. El circuit era molt ràpid però amb unes 3 ràmpes molt dures i dretes que una la feia a peu sempre!! He anat fent fins que he notat els crits d'en Xevi i en Pau, jiji com animaven els animals. Gràcies!!! La següent volta la 3era començava a perdre gas i les baixades tècniques les feia amb un peu fora, sense seguretat. Ens hem ajuntat 3 ciclistes, que no he pogut seguir...perdia gas i volia guardar forces, no savia si em doblarien i em quedaria a meta o hauria de fer 4 voltes (que novatu!!). Doncs ràpid ho he sabut a 3 min de meta m'han passat el 1er i 2n classificat, en el revolt més díficil. Allà ja he rebentat tots els cartutxos però amb la incertesa de saver si era el finla o no. Just abans de meta he abançat un biker que no m'ha disputat la posició. 
posició general: 71é de 78 

GENERAL COPA CATALANA (ELIT): 53é - 37punts 

GENERAL COPA CATALANA: 79é - 20punts

Molt satisfet de la cursa, amb la calor d'avui i la duresa del traçat no he pogut fer més. Vai agafant experiència i prenent notes, ja que encara vaig massa novatu.
Joan Quintana
Xavi Torres
Jordan Cardenas
Salut i a pedalar!!!

1 comentari:

Anònim ha dit...

poca gent viu la bici amb la intensitat que tens tu, ets un crack.