diumenge, 22 de maig del 2011

8a RUTA BANDOLERA-VILADRAU 22.05.2011

Pedalada molt dura per les terres d'en SERRALLONGA
No sé per on començar...
Primer felicitant l'organització, ja que un dels motius de desplaçar-me avui a Viladrau era la bona tasca que fan i lo bé que cuiden els ciclistes. L'altre la gran bellesa del parc natural del Montseny, un privilegi visitar-la en btt.
Doncs ens em trobat una bona colla, Xesco, Ferna i Jordi Planes (ac la Selva), Garzón, Claudi, Dafer i jo (radikalbikes) i una bona colla de Bicioci.

Aviat a les 8:37 hem pres la sortida. Quina sortida més dura, carai!! en menys de 500m ja havíem ascendit 60m. Primer ho hem fet en asfalt i en sortir del poble ja seguiríem camins... que ens durien fins els 1000m altura al km5. He sortit a roda d'en Ferna i en Garzón durant els primers 4km, no he aguantat més anava justet justet, i la ruta era molt llarga. He afluixat de cop, però el més fotut ha estat que m'ha començat a fallar el canvi. Quin mal rollo per baixar pinyons a la primera, però per pujar havia de prémer 3 cops, quin matí que m'ha donat!!! Passat el km5 hi havia una pujada molt i molt exigent, tots hem baixat de la bici i hem caminat uns 2minuts, seguit he notat molèsties al bessó dret. Durant la marxa, en ocasions aniria sentint un formigueig. Seguíem pujant passem pel coll d'en Joan i una mica més. Al km 13.5 hem arribat al punt més alt del matí: 1339m sobre el nivell del mar, a pocs metres del Matagalls. Però vindria un calvari, unes baixades impressionants, un inici en ziga-zaga vertiginós. Se m'ha entravessat la primera i llavores ja he agafat por. Hem baixat entremig de valents que feien trekking pel parc natural, segur que anaven al Matagalls. No hem baixat més de 2km i aviat pujaríem de nou, però no tant amunt. I més patiment. He patit més baixant que pujant... al inici d'aquesta fatal, però de mica en mica ja anava agafant ritme i cap al km 20 ja em notava millor, començava a apretar el ritme. Llàstima que en aquest punt ens hem perdut, bé perdut no, però si hem dubtat de per on anava la ruta. Error meu de navegació. He parat als 3últims avituallaments (de 4). M'ha anat bé per gestionar les forces.

Cal dir que hem passat per una infinitat de corriols, d'una bellesa increible, em donaven força per baixar millor. Les pujades, docs el desnivell acumulat era de 1743m una bestiesa, m'he notat bé, molt cansat, però bé. Al km 25 passem per la Sala, casa on diuen que va néixer Joan Sala (alies Serrallonga). No m'hi he ni fixat!! han anat passant els kilòmetres, en alguns trams anava sol en d'altres amb gent de bicioci...

però el que m'ha avançat en plena ruta és en Dafer... que ha començat la pedalada a les 9h, tot i això m'ha tret 25min ben bons, més el temps perdut. jajaja quin crack!! els últims 8km eren de pujada, s'ha fet pesat perqué no passaven mai. El més important és que no he prés mal i que he pogut acabar bé. Millor començar malament acabar bé, que a l'inversa. no? Molt bona ruta d'en Ferna, en Xesco i en Claudi. Felicitats!!! els podeu veure a les fotos!!!
49km-3h42min4s-1739m asc-13,1km/h-162ppm-2543kcal
1a hora 12.2km-2a hora 13.1km-3era hora 13.4km-últims 42min 9.9km a 14,1km7h

la victòria és acabar una ruta tant dura!!!!

Fins sempre Serrallonga!!!!

Salut i a Pedalar!!!