dimarts, 6 de setembre del 2011

INICI DE LA COPA GIRONINA BTT 2011, 1a MARXA DELS BANDOLERS. FOTOS i CLASSIFICACIONS

Tret de sortida de la Copa Gironina BTT 2011.

Ha estat a Bescanó, i la colla dels Bandolers ens ha preparat un matí de mountain bike on no ha faltat res de res. Ens han cuidat molt bé i el regal en forma de samarreta tècnica ha estat molt xula. El principal reclam ha estat el dur i impressionant traçat. En categoria ÈLIT hem fet 31km de pura btt on els corriols de pujada i baixada succeïen un darrera de l'altre. Recorregut molt complet on el desnivell de 1090m asc s'han fet molt durs pels continus puja-baixa. La típica gràfica en forma de serra. 1h59min he tardat en completar la volta llarga en el que ha estat uns dels dies que he gaudit més de la bici. Resulta estrany però sigui per les sensacions que tenia avui, o pel treballar de nits durant la setmana (acumulant jetlag) o perquè sí... em sento orgullós de la cursa d'avui.
He comensçt la cursa lent, sense pressió, ni preses per còrrer... però molt aviat notava que tenia força i l'he volgut aprofitar. He avançat ràpid unes 10 posicions i allí m'hi he quedat durant força cursa. Tampoc era qüestió de morir-se. Ha estat una divertida i això m'ha permès dur un ritme constant. Recomano molt que descarregueu el track i gaudiu-lo, val la pena! insisteixo molt en això.
classificació:
ELIT- 13é de 19 / GENERAL - 56é de 86
1h 59min 35s a 26min 3s del 1er classificat Oriol Colome
en el mateix minut hem entrat fins a 8 bikers!
CLASSIFICACIONS VOLTA LLARGA i VOLTA CURTA
Ull no apareixo com a RADIKALBIKES m'han anotat com a IMPULS MEDES... hauré de comunicar-ho a la següent cursa
Molt bon ambient a la meta, on ens hem retobat amb companys que feia dies que no ens veiem. Un gran matí de patiment on el recordarem durant temps. També el recordarem gràcies a les grans fotos del meu pare, l'he vist situat fins a 3 posicions. No us les perdeu!!

Aquí em veieu al km10, a punt de creuar la carretera:


Aquí em veieu al km24 just abans de l'avituallament a Sant Roc:


Aquí em trobo a pocs metres de meta:

Fotos del meu pare Antoni Bautista. GAUDIU-LES!!!!

Salut i a pedalar!!