dissabte, 7 d’abril del 2012

2a Etapa Volcat 87km i 2100m asc. Arribar és l'aventura!!

2a etapa de la volcat 2012!!
Arribar és la millor part de l'aventura!!!
Hem patit durant 87km i 2100m asc. Ha estat una etapa amb molta duresa, i cansament acumulat d'ahir, es nota molt la falta de preparació.
Hem començat de baixada durant molts km, però tenien trampa, creuaríem un riuet fins a 7 ocasions. Tots molls d'inici!! Seguit les pujades més dures del dia. Fins a 5 ascencions llargues hem patit. La gran majoria, potser el 90%, ha estat per pista ample. Nomes alguns corriols de baixada i una explosiva pujada la faríem per sender estret.
He notat bones sensacions d'inici, sortint dels 5 últims i amb molta cautela, mica en mica he abançat algú, els 40km inicials anava comode fins que l'estomac ha fet el boig. 20km d'autèntic patiment fins que ha desaparegut. En aquest temps he descuidat el menjar i beure bé i ho he pagat car. Quan m'he refet els 35km finals han estat més còmodes. Nomes patia per la cama, que no m'aguantès bé fins el final després de tot lo fet!! L'últim km ha estat una autèntica emboscada cara amunt!! Molt content de veure la meta i en Ferna esperant com un estaquirot!! Agrair a l'organització el treball que estan fent i per haver retallat l'etapa d'avui 5km.
Molt bona cursa de la gent de RADIKALBIKES:
Jordi Camps 2on SUB23 i es situa 2on a la general!! Crack!
En Lupi anava com un coet fins que ha punxat roda i ha hagut de caminar entre 3-5km però ha acabat amb grans sensacions
Dafer ha acabat prou bé i continua donat gas!
Jo he acabat molt pitjor situat que ahir: 6h8'7" 228é general de 273 participants, 43é Elit de 46. Hem situo 178é general de 227 classificats. 41é Elit de 43.
En Xesco(espai bikes) ha acabat molt bé, llàstima l'abandó d'ahir per averia.

Demà a rebentar l'últim cartuxo, si es que queda pòlvora. 40 km i 1200m asc per rematar una Volcat increïble!!!