diumenge, 16 de setembre del 2012

COPA CATALANA BTT a CASTELLOLÍ 2012

REGUST EXTRANY a Castellolí.
foto propietat de Jaume Fores
La que fou la població on vam finalitzar la VOLCAT 2012, ha acollit la penúltima prova de la copa catalana btt. Motivació a tope, allí vaig fer una cursa de 10 i tenia ganes de repetir el bon paper personal. Però no tot surt com vols. 
foto propietat d'Alex Ortiz
24è Elit - 41è General a Castellolí. Numeros molt macos per una copa catalana, però la realitat és molt diferent. Hem iniciat la cursa 51bikers (Elit/sub23). Sensacions força dolentes en un traçat amb una ascensió de 3km dura, 3km més amb trams ràpids de corriol i una última part molt tècnica i fatigant... Tot això per volta i sota una calor destacable. El resultat ha estat que Ismael Ventura (guanyador absolut i sense competencia) m'ha doblat a escasos metres de la meta i m'he estalviat 1volta: 
1a volta 27:11

2a volta 27:58 +47s

3a volta 28:32 +1:21

 foto propietat de Jaume Fores
L'anterior foto, a escasos metres de la l'arribada. Al doblar-me l'Ismael, ja no he de disputar l'última volta. Mancaven 50m. Avui les cames no tenien gas, no tinc nivell per guanyar però avui no m'haurien d'haver doblat, això va com va!!
Classificacions Castellolí 
Milloro 2 posicions Elit al campionat i 5 a la General
Salut i a pedalar!!

1 comentari:

Jordi Marina ha dit...

Només has de mirar la teva progressió i te possaras content segur!!!

D'aquí dos dies seras un pu.. PRO!!!