diumenge, 2 de setembre del 2012

Iª PROVA COPA GIRONINA 2012-Bescanó

ESPECTACULAR INICI DE LA COPA GIRONINA BTT 2012. TORNEM A PATIR!!!
En un recorregut molt i molt dur hem iniciat la Copa Gironina BTT 2012, ha estat a Bescanó sota l'organització dels BANDOLERS. S'han cobert de glòria creant un traçat molt guapo, però super trencacames, ja sabem com les gastes aquesta colla.
Avui hem sortit molt puntuals, en tenia moltes ganes... ja fa uns quants dies que no competia contra el crono, desprès del "parón" hi ha mono. No hem passat molta calor, la tramuntana ens ha refrescat l'ambient, s'agraeix. Però no ha evitat que suéssim de valent. Ha estat una volta llarga en un traçat que no havíem fet, si hem passat per alguns camins, força cosa nova. Aquest any s'ha imposat més la pista, tot hi que no ha faltat els típics corriols de la zona. Per acabar d'adorronir el matí una última ascensió que m'ha tocat de mort, ja ha passat en anteriors edicions que quan creus que ja ets a Bescanó, toca pujar fins al cim altre cop.
El meu ritme ha estat molt bo per l'estat de forma actual, estic molt satisfet. He pagat molt car el ritme a la última pujada on he perdut més de un minut respecte els nois que seguia. L'objectiu d'avui era gaudir de la cursa i seguir pedalat, sembrant km i hores de bici... per poder tornar a pedalar més fort.
CLASSIFICACIONS!! el meu temps 1h56min52s a 22min del 1er classificat Oriol Colomer
Felicitats a l'organització, molt bon ambient, molt bon recorregut amb 32km i 1100m asc molt guapos. Llàstima que no he recollit la samarreta.. amb una XL no vaig enlloc. Ja tinc la de l'any anterior.

També restarem a l'espera de fotos, hi havia molts paparazzis! A mesura que passin les curses m'agradaria millorar el paper fet el 2011, DIFICIL està!!
COPA GIRONINA 2011
8è ELIT - 30è GENERAL

Bescanó 13è ELIT
Salt 16è ELIT
L'Estartit -absent-
Llagostera 16è ELIT
Sant Martí Vell 16è ELIT
Castell-Platja d'Aro 16è ELIT
Amer 7è ELIT
La Bisbal d'E. 10è ELIT
Serinyà -absent-
Ara toca seguir pedalant que arriben noves cites: 9setembre TRENKACAMES a ANGLÈS, 16 SETEMBRE COPA CATALANA a CASTELLOLÍ
Salut i a Pedalar!!