dimecres, 12 de desembre del 2012

V marxa per parelles LLAGOSTERA 2012

La meva 2a participació a la ja especial i mítica MARXA PER PARELLES DE LLAGOSTERA
Enguany formant equip amb en Xesco (el meu cunyat) team AC la SELVA1. I aquesta vegada ... com a mínim hem arribat sobre la bici!!! No sense agrair molt la amabilitat i companyerisme que es respira en aquest tipus de marxes-curses.
La història és la següent... era una matí de mol i molt fred, casi -5ºC de bon matí.. jeje en vam prendre la marxa com una cursa i ens va sortir canari, primer per la fred que ens tenia encatronats. Vam sortir de menys a més i anava tot de conya, gran recorregut, bon ritme fins al min 20 i pico que l'animal d'en Xesco en un corriol trenca la cadena per l'enganxe. Per ell ja s'havia acabat, no teníem recanvi. Però després de 6min apareix un àngel com caigut de cel, jeje casi casi no? i per sort podem posar un enganxe nou i seguir amb el patiment. Llàstima que no ens vam tornar a trobar a l'esmorzar. Mil gràcies de part d'en Xesco i meves. Crec que algun dia haurem de començar a dur material a sobre. Per part meva vaig estar tenint problemes al canvi tota la cursa. Al arribar al poble en Joan ja em va indicar un era el problema: canvi trencat, ja no retorna la molla!! :(
                                             
Foto propietat d'Albert Donate
A la nostra manera però vam poder gaudir d'un gran circuit ple de corriols i pistes molt agradables de fer. Al wikiloc queda molt guapa la ruta. Felcitem també a la organització per una incripció on-line perfecta i un matí on no ha faltat de res sinó ha sobrat el fred.
38a posició 2h8min
foto propietat d'Albert Donate
CLASSIFICACIONS Circuit llarg  [per equips]    [individual] 
                             Circuit curt   [per equips]    [individual] 


Fins l'any que ve!!!!
Salut ia pedalar!!!