diumenge, 20 de juny del 2010

FOTOS i MOLT MÉS sobre la 1ª MARXA EN BTT "ELS PIRATES DEL ROCÀ"

Magnífica Marxa BTT ens han preparat avui el C.C. FARNERS!!!! enhorabona!!!!

Quin gran matí avui al parc de Sant Salvador on NO HI HA FALTAT DE RES. Hem tingut una sortida superpuntal (abans i tot crec), un recorregut de vertigen (amb rampes que són autèntics murs, corriols i baixades que et treuen el "hipo", hi ha hagut cronometratge, 2 avituallaments molt ben situats (...i amb molta teca), un esmorzar per posar-se les botes (butis, cervesa, patates, cola, cacauets, galetes TRIAS, buuuu!!), rentabicis, dutxes...GENIAL!! però sempre hi ha una pega... en aquest cas petita. Més d'un biker s'ha equivocat en algun trencant, jo en dos ocasions. Bé la primera vegada... era en baixada ràpida i no ben senyalitzat el trencat a mà dreta i hem seguit recte, la segona ocasió he decidit girar cap on volia prenent la direcció fàcil baixar, al recular he vist que les cintes pujaven.

Doncs una sortida puntual i sense escalfar m'ha dut a sortir sense apretar, m'he cansat molt ràpid... a causa del cansament habitual de quan treballo tota la setmana de nits, xino xano he anat recuperant sempre guardant per si feia un gran baixón. -Circuit molt maco amb baixades super tècniques (adjunto track al final)- 5km planers al inici, les primeres pujades molt dures i a la primera baixada ja ens hem equivocat, reculem i ens esperaven uns quant km de pujada. Al km 15 em prenc el gel i ja he anat millorant, les següents baixades tècniques m'han donat motivació i he anat millorant, he atrapat uns 5 o 6 bikers pel camí i en les últimes baixades OSTIA del copon, sillin torçat (ara mira pa CUENCA!) segueixo... i a 1km pel final he vist en Ferna però... al mateix moment averia! se'm treu la cadena i s'enganxa. Me**a! però la puc treure de seguit! segueixo i meta! La carrera més completa que he fet mai: EQUIVOCACIÓ/BAIXÓN/RECUPERACIÓ/CAIGUDA/AVERIA i les sensacions finals molt bones.
TOTES LES FOTOS del meu pare, com sempre SUPER GENIALS i seguit les millors

Ferna. 19e de la general!! Patint per treure'ns minuts a tots, en aqueta tram em treia 6 minuts( he arribar a meta a menys de 1 minut dell)

Jo. 21é a la general, 2h02min-27.72km-13.8km/h avr-905m acs-171ppm avr

Bassas. L'animal hauria quedat 11é diu...però s'ha deixat les sabates de bici a casa i la amable de la xicota els hi ha dut...ha sortit 5 minuts més tard que tots!!

Xesco. Ja olorava la cervesa..merescuda!!!

En homenatje el Jordi (que no te foto, aquesta dels malfets desplaçat a Sta Coloma)

i en homenatge al Ferna:

TRACK

Salut i a pedalar!!!
Anims DAvid!!!!!

PD: podeu trobar més fotos de la IRON TRAIL LES MEDES clicant : "aqui"

Jordi Marina ha dit...

Estas que te surts!!!

Espero que la caiguda no sigui res!!!

jORDi BAUTiSTA ha dit...

Ei bones...no no la caiguda res res...només sillin tort, jeje