diumenge, 13 de juny del 2010

IRONTRAIL LES MEDES - PREMI LURBEL prova BTT 13/06/10

GRAN CURSA AVUI A L'ESTARTIT!!! 3a posició BTT!!!!
Quin cap de setmana més bo!!!! ahir 19 posició a MONTMELÓ i avui 3era posició a l'ESTARTIT!
el dubte era com em trobaria avui després del tute d'ahir... i les cames ha funcionat a la perfecció, iguament la bici que també s'hi ha lluit (equipada ja amb ZERO FLATS).

CLASSIFICACIÓ BTT - CLASSIFICACIÓ TRIATLÓ



Sortida neutraltzada desde la platja fins a fora el poble (rodona Bombers) i quina neutralitzada buuuu... en fila de un a casi 40km/h!!! Al entrar al bosc em situava en 3a posició... tota la pujada l'he fet 3er a un gran ritme i tenia tota la meitat de la cursa al DAVID ALSINA (finalment 1er) davant sense poder-lo aguantar fins que ha marxat uns segons...AGUSTÍ ROC (gunayador de la general del IRONTRAIL) anava 1er fins que DAVID ha pogut atrapar-lo...ja no els he vist més i el meu objectiu era que no m'atrapes ningú...he fet la baixada a piñon!!! i he arribat a la platja 3er!!! ruta molt tècnica amb molta pedra, difícil de pedalar i amb baixades molt maques i exigents...podia haver fet més ja que he caigut un cop i m'he passat de frenada 2 cops...i aixó suposa mes de 30 segons!!
Super satisfet amb la cursa...casi SPRINT..però molt tècnica i exigent...sense pauses per beure ni respirar casi!!!
15km-44min32s-290m asc-18,7km/h avr


FOTOS BTT i properament FOTOS DEL RUN TRAIL!!

PODEU TROBAR MES FOTOS AL FACEBOOK ZERO FLATS (són una passada!!)

6 comentaris:

Moi Llenas ha dit...

Molt be Jordi felicitats pel teu resultat cuidat...

jORDi BAUTiSTA ha dit...

merci MOI estic molt content...es va notant l'etreno !!

EDU ha dit...

Jordi, FELICITATS, ESTAS COM UN TOROOOO.
Salut

jORDi BAUTiSTA ha dit...

EDu...com vas...van passant els dies...a vere si en poc temps ens trobem altre cop a les carreres...!!! anims
merci pel comentari!!

Anònim ha dit...

Que passa jordi, soc en joan costal, noi no et vaig veure, stàs fet una fiera, jo vai fer el 44 al triatló, a vere si ens veiem en alguna altra competi, salut

jORDi BAUTiSTA ha dit...

Joan que passa...ja m'ho va di la Natàlia...et vai estar buscant!!!!! no et vai trobar en cap moment!!!! a la classificació vai veure joan Costa...clar jo buscava costal!! la meva edat tb era erronia...em van posar del 18/07/72...ostia del 72 buu 10 anys més!!! per mi la triatló queda lluny!!!i correr no puc!! Felicitats per la 44posició i pel gran temps!!!Felicitats!! a vere si ens veiem aviat!!!