diumenge, 27 de febrer del 2011

FOTOS i HISTÒRIA de L'OPEN BTT BMW (4a.Les Planes d'Hostoles 27/02/11)

PUNT I FINAL A L'OPEN BTT BMW!

Hem tingut un gran final de campionat. Gràcies a un maco dia soleiat, un ambient molt agradable i sobretot a un circuit ple de corriols molt tècnics, amb espectaculars baixades i unes pujades que treuen de lloc fins i tot al poderós Hermida.

Hem començat molt tard, per problemes que no cal mencionar, seguint el bicicarril planer però... de seguit hem passat un riuet (la penya feia cua per passar la passera i jo en plan destraler l'he creuat per l'aigua avançant uns 20ciclistes jijiji...) que desprès m'han avançat perquè a partir d'aquí la pujada no tindria fi. 500m d'ascensió amb poques zones per descansar, corriols estrets, pistes pedregoses... casi fins a tocar el cel. He anat ben acompanyat fins a dalt de tot amb l'Alex i em Ferna... però el calvari s'accentuaria al baixar... no tenia: ni bones sensacions, ni bon tacte amb els frens i acumulava cansament... he perdut de vista els companys i he seguit com he pogut. A la següent ascensió he trobat de nou en Ferna... però venia baixada de nou i ha marxat. (a la meta m'ha que s'ha perdut pel bosc junt a altes ciclistes i ha creuat meta uns minuts més tard que jo)... Cal recordar de nou que hem tingut uns magnífics corriols que en ocasions veiem amb unes vistes espectaculars, de les de parar a fer una foto.

Al arribar a St Feliu de Pallerols tocava tornar, ha estat per pista amb "falso llano" fins a la última trialera on he començat a trobar-me millor baixant, fins que la mala sort ha fet que se'm treies la cadena...vaja ara?... nomès restaria la carretera asfaltada i ràpida que ens duia al bicicarril i llavores la meta.

2h01min04s a 29min 42s del primer classificat... 17é ELIT de 24 - 61é de la GENERAL de 96 - 30.5km - 1000m asc
CLASSIFICACIÓ LES PLANES D'HOSTOLES LLARGA "aquí"
CLASSIFICACIÓ LES PLANES D'HOSTOLES CURTA "aquí"
CLASSIFICACIÓ GENERAL CAMPIONAT "aquí" 17é ÉLIT - 60é GENERAL
CLASSIFICACIONS POPULARS LES PLANES D'HOSTOLES "aquí"

FOTOS del meu pare Antoni Bautista (carregant...229fotos):

Gran balanç de l'Open, no esperava gaudir tant d'aquests recorreguts, m'ha agradat molt pedalar per zones on no havia estat mai, he tingut "piques sans" amb alguns riders i acabo content i amb ganes de repetir campionat. Hem rebut obsequis interesants: Llambilles (Guants Tactic), Lladó (mitjons Lurbel), Canet d'Adri (gorro) i Les Planes (samarreta tècnica de l'UdG). Bonics detalls.
La propera cita bttera serà el proper diumenge 6Març la marató de les Gavarres amb 75km de calvari.

Salut i a pedalar!!!

Anònim ha dit...

Felicitats pel teu blog Jordi.
Gràcies al teu blog he pogut veure les classificacions dels "populars" que moltes vegades ningú s'enrrecorda de nosaltres, i també som grams amants d'aquest esport a escala més petita. També donar les gràcies a la feina del teu pare, que diumenge rere diumenge tira les millors fotografies de la prova.
Tal i com comentes en el teu blog, en conjunt l'OPEN BMW ha sigut IMPRESSIONANT, corriols molt tecnics, baixades espectaculars i pujades que no sacaven mai.
Magradaria tambe aprofitar elteu blog, per preguntar si algu sap on podem veure les classificacions de la volta que fan els nens.
Moltes gracies, ha seguir pedalant. Salut per a tots.

jORDi BAUTiSTA ha dit...

Moltes gràcies... però a tu! per visitar les meves històries.
Jo també he fet més de 60 marxes populars i m'he buscat en es fotos de bloggeros i webs i tb he buscat classificacions per la web...
La teva pregunta: a les curses sempre penjen en alguna paret, els fulls de totes les classificacions dels petits, però pots enviar un @email la federació per si te les pot enviar. pots provar perqué últimament nomès penjen a la web CURTA i LLARGA (popular i Competició) que jo recordi nomès penjave la dels nens al trofeu CAIXA Girona (http://www.mxpro.com/BTT/2010/menu10.htm)