dijous, 7 d’abril del 2011

GRAN PREMI MASSI #Corró d'Amunt-09 i 10.04.11#

Repetiré a la COPA CATALANA, i aquest cop debuto en CRI!!!! Corró d'amunt 9 i 10 Abril 2011.

Després de gaudir com un vailet a la prova inagural, Banyoles, dissabte estaré a la CRI. Serà una nova experiència i una manera diferent de gaudir d'una cursa. Les incripcions es tanquen a les 15:30, i la sortida serà a les 17h. A veure que tal és el traçat i com em trobo despres d'una setmana amb bon entrenament i bones temperatures.
Diumenge, si tot ha anat bé...a les 12h el plat fort: la cursa. No sé quantes voltes seran, quin temps faré, el que si vui és passar-m'ho pipa, seguir pedalant, fent curses i de les bones. Campionat organitzat de p** mare, com si disputès la copa del mòn. No em desitjeu sort, no la necessito. La mala sort la vaig deixar a Fornells!!
Per anar fent temps fins el cap de setmana (que serà de PRMAVERA AUTÈNTICA) us deixo amb un recull de fotos de Banyoles, un gran recopilatori amb fotos de tots els angles possibles i totes les zones possibles... de maravellos circuit Banyolí.
EL RECOPILATORI ÉS GRACIES A: "el meu pare", "la meva mare", "la meva xicota Natàlia", "zeroflats", "Marc Vila", "c.c.Serinyà", "Xavier Sanchez", "Frank(Radikalbikes)", "Moi Llenas", "Levi Garcia", "Xavier Vilagran", "Raul Vera", "c.c.Bicioci", "Lourdes(Radikalbikes)", "Mireia Sanmarti" i "Judith Sanchez".
Salut i a Pedalar!!!
PD: No oblideu les que hi han CITES POPULARS MOLT INTERESANTS:
-8-10ABRIL SILS: 48hNONSTOP
-10ABRIL ROSES: marxa btt vila de Roses
-10ABRIL LA BISBAL D'EMPORDÀ: Conca de Daró
-10ABRIL AVIÀ: IV Cop de pedal
correu informeu-vos de les incripcions, horaris, preus.... a pedalar!!!