dilluns, 31 d’octubre del 2011

Copa Gironina BTT+ V MARXA Castell-Platja d'Aro: FOTOS i CLASSIFICACIONS


Gran enfangada per Castell-Platja d'Aro!!!
Un bon matí soleiat pel Baix Empordà... les temperatures eren força altes però no han impedit que els bikers embrutissin la bici com feia mesos. L'organització ens tenia preparat un gran recorregut per la zona del Mas nou, Romanyà i Sant Feliu. Però tots sabeu que les pluges han inutilitzat molt corriols i camins. Per tant varen retallar la zona de Sant Feliu i vam pedalar en un circuit llarg de 22km i poc i més. El primer classificat va fer un registre de 1h12min34s, si el circuit fos uns quants km més no hauria passat res.

Bona cursa curteta, però em vaig quedar una mica decebut. De sortida (una gran pujadeta fins el Masnou) ja vaig estar en llocs molt endarrerits, no vaig poder recuperar i era tant curt tant explosiva que no vaig tenir temps a reacció. De fet el que més em va penalitzar van ser 2 errors durant la prova. El primer parar-me en plena baixada i mirar si seguia la direcció correcte, i el segon perdre molt i molt de temps avançant gent de la curta. Vaig anar a topar amb el últims corredors de la curta en ple corriols i era un desastre poder-los passar, jo que no sóc bruto en aquest sentit i que intento no molestar mai... vaig perdre el que no està escrit.

Al veure la classificació ja vaig notar que havia fet un temps més alt que el desitjat, milloraré la propera!
classificacions oficials 30/10/11
ELIT: 16é de 16 / GENERAL: 52é de 70
1h33min02s a 20min28s del 1er classificat Oriol Colomé
CLASSIFICACIONS VOLTA LLARGA , VOLTA CURTA
i POPULAR

CLASIFICACIONS GENERALS DESPRES DE 6 CURSES:
7é ELIT i 35é general
En resum ha estat un bon dia, ens hem enfangat molt, no hem près mal, ha estat una cursa curteta no hem passat dels 800m asc. La organització ha preparat un bon circuit i ens ha obsequiat amb una braga que quan faci fred anirà.... de pebrots, merci!!

Salut i a Pedalar!!