diumenge, 22 de gener del 2012

14ª HIVERNAL BTT a SANT GENÍS DE PALAFOLLS, la Història

Gairebé 300 ciclistes a la 14ª HIVERNAL SANT GENÍS DE PALAFOLLS!!
Quin matí més divertit, un recorregut espectacular ha fet gaudir a tota la penya. Els de CATBIKE ens han preparat una marxa que mereix ser de les millors de l'any. Marxa? doncs molt nivell a la marxa, més nivell que varies curses fetes l'any passat. Un recorregut ple camins i corriols estrets, amb puja i baixa molt tècnics, zones lentes de trialera i també alguna pista tova i ràpida. Molt bon ambient, on a la prèvia de la pedalada estava ple fins la bandera. Ple tot hi coincidir varies marxes avui mateix. Aquesta colla ens ha organitzat molt degudament una marxa increïble, no ha faltat res fins hi tot els tres podis de RADIKALBIKES: 1er cadet XAVIER FERRER MONTES un nanu en què aquest any el veureu volar sobre la bici, 2on Màster40 XAVIER FERRER TRIAS i 3er Màster40 José Fernández, quins CRACKS!!

La meva cursa ha estat molt bona, la sortida l'he fet fatal (per variar) entre els 40-45 primers i he intentat fer el màxim esforç possible per entrar molt davant en els corriols estrets. Però bé, jo a lo meu i a intentar portar un ritme que em noti bé. Al principi molt de taps als corriols em feien perdre força per avançar i temps fent cua. No m'hi he capficat ja que no em compensa gens, encara pendría mal. Amb paciència i bona lletra s'ha anat estirant la cosa i al km 10 he anat millorant sensacions i velocitat. He tingut algun "baixón", però amb concentració i sacrifici.... cap endavant. Els km passaven i el circuit ajudava, el traçat era increïble. No coneixia fgens la zona i no sabia ni quan quedava ni el perfil que teniem, tot semblava cara amunt. Molt content per haver gaudit molt i per fer una gran pedalada de menys a molt més!! He entrat a meta en 1h38min a 17min de Cristian Collados 1er absolut. He fet una 12a posició ELIT...de 40 i el 45 de la general de 221 classificats 

Espero tornar-hi el proper any ja que aquesta era la meva primera participació i he quedat molt satisfet! Oblidava dir que gràcies pel detall de regalar una samarreta!!

L'última pujada ha fet mal!!!
Salut i a pedalar!!!