dissabte, 28 de gener del 2012

SCOTT SPARK TEST 2012!!!

Avui dissabte 28 de Gener hem gaudit d'un increïble TEST de bicis de la marca SCOTT. Un comercial SCOTT ha portat una quinzena de bicicletes i hem pogut provar tant SPARK 2012 com SCALE 2012, models roda 26' i roda 29'. Ha col·laborat RADIKALBIKES que ha donat suport al TEST. Hem tingut formació de primera mà sobre bicis gamma alta. Ha estat una gran oportunitat provar bicis d'una fiabilitat impressionant, bicis lleugeres i amb molt bons components. 
Espero que en el futur es seguieixin organitzant els TESTS SPARK.
Salut i a pedalar!!

4 comentaris:

Xavi ha dit...

Ostres m'encanta la Scale RC 29". L'has provat?

jORDi BAUTiSTA ha dit...

Si tiu!!!! Duia la RC 29!!! Molt lleugera i facil d portar, m'ha agradat forç, duia 2 plats i tb he flipat lo comode q va!! Per ser 29 i jo baixet... Va força be, amb terren pedregos menja millor els bonys!!! Un lujo d bici!!!

Paco ha dit...

Jo també tinc ganes d'una 29",però amb 1'70 ??. S'era qüestió de proba-ro.!!

jORDi BAUTiSTA ha dit...

Si!!! Tot és provar-ho!!!! Jo faig 1,60!!! I crec q la 29 es per determinats circuits o terrenys i la 26 per uns altres... Hauríem de tenir un parell de bicis!!!! Salut paco!!!