dissabte, 5 de maig del 2012

CONTRA RELLOTGE INDIVIDUAL VALL DE LORD 3a cita COPA CATALANA BTT 2012

Avui dissabte 5 Maig he disputat la meva 2ª Contra Rellotge Individual de la meva història. Vall de Lord era la cita!!!
Gran prova, He donat tot en els 4km que constava el magnífic recorregut. Cap error, cap queixa però si toca entrenar més dur. M'ha anat molt bé, baixant amb seny i pujant amb la força que tinc. No hi ha més!!!! 15min 24s en completar la volta!! a 2min 59s, vaya tela!!! ...de Ismael Ventura que ha marcat el millor registre. Estic molt content de com ha anat tot-hi no fer un gran registre.´Se que és el meu nivell. Proves amb tanta explosivitat no em van gaire, però mica en mica, crec que vaig millorant.  
Foto cortesia d'Alex Ortiz
Circuit explosiu clar, però inicialment en baixada tècnica i força ràpida. Seguit unes brutals pujades, que et posaven a mil de pulsacions. Enllaç de pista ample, i finalment un últim tram també molt tècnic... amb unes pedres que semblaven posades alla expresament. Dura rampa i meta. 
Salut i a pedalar!!!