dimarts, 11 de setembre del 2012

6a DESFRENADA, la que fou la històrica diada 2012


GRAN DESFRENADA 2012, LA PEDALADA NACIONAL QUE HA D'EXISTIR!!!
M'ha semblat sentir que érem uns 700 ciclistes.  


Aquesta Desfrenada serà recordada per ser una de les marxes més ràpides que s'han fet a les comarques gironines. Jo la recordaré perquè he hagut de plegar degut al trencament del cable del canvi... quan duia 15km. La qual cosa no vol dir que hagi estat un rollo. El fet de trobar un circuit tant ràpid i ciclable prenia un aire de pedalada amb un ambient únic. I si aquí afegim que som en la diada històrica del 2012 ha creat un xup-xup molt maco. 

A la sortida han sonat els segadors, com és costum, i ben puntuals amb el dorsal 209 hem enfilat cap a la muntanya. Torno a repetir per pistes molt amples i ràpides però barrejat de caminets i corriols assolia els 19,3km/h de mitjana la primera 1/2 hora. No conec la zona però l'entorn era increïble, bosc típic, anàvem perfilant un puja i baixa que per la rapidesa esgotava molt. Hem trobat més d'una pujada dura, que no llarga. Doncs he durat fins el km 15... calculo que podria estar entre els 30primers fàcil i m'estava divertint molt. En el corriol que he trencat, hi havia passat en alguna altre pedalada o cursa... el recordava. I ara ho faré més! No estic enfadat, em consolo pensant que millor passar-ho avui que en la cursa de diumenge 16. Em fa més il·lusió córrer a Castellolí. Doncs a l'avituallament del km 15 he pres direcció a Besalú per Beuda i he anat cap a esmorzar. Allà ja hi havia un bon grup de ciclistes de la curta que ja l'havien completat. M'ha sorprès ja que han tardat menys de 1h. Devia ser curta i ràpida. La part final del traçat Llarg no el conec, però em quedo amb els comentaris de la gent: lo millor era al final. Serà qüestió de fer-la un dia amb tranquil·litat. A meta he rebut obsequi en forma de xuxes i una "braga" o "buff". He vist arribar l'ISRAEL que ha guanyat amb autoritat registrant 1h 30min... vaja tela!! Seguidament han començat a arribar lo millor de cada casa, jeje, en Jordi Vidal, Xavier Ferrer, i molts cracks...

Marxo content per les bones sensacions que tenia, espero que vagi en bon camí. Torno a passar-m'ho bé pedalant, cosa que a l'estiu feia molta mandra per la calor.

Al la web Desfrenats m'imagino que aviat trobarem fotos i classificació. Hi havia fotògrafs repartits per el circuit.
Salut i a pedalar!!!
PD: la següent COPA CATALANA