diumenge, 3 de febrer del 2013

III OPEN BTT BMW GRAN PREMI BIKENINN *QUART* 03/02/2013 la història

Inici de la TEMPORADA 2013 a QUART
foto propietat Agus Jaime
Doncs ja està en marxa la temporada 2013 amb moltes ganes i amb més il·lusió que mai. L'estat de forma deixa molt que desitjar però amb molta ambició aconseguirem fer coses molt maques.
Avui ha estat genial, un clima estrany a causa de vent però amb una temperatura prou bona, no com l'any passat. A la sortida un gran ambient, equips de nivell nacional com SCOTT, OKI ORBEA, MONTY, TOMAS BELLÈS entre molts. Estava el tema ben parit. Aquests d'OPEN SPORTS han muntat un bon circ.
Hem fet una sortida neutralitzada fins a entrar a les Gavarres, jo creia que pararíem i prendríem la sortida, no ha estat així ja que he vist com un centenar de bikers davant meu sortien escopetejats. Capullo l'últim... encara que m'era igual sortir el 30 que el 500. He començat fatal, amb males sensacions i força "torpe", no m'ho esperava pas, creia anar-me escalfant i millorar posicions. No ha estat així, de seguida ha vingut la brutal pujada del 35% i no tenia forces. Amb paciència he anat fent, soc conscient que em queda més rodatge i volia divertir-me. Doncs ara tocava un corriolet molt maco i pujar fins al Àngels (casi, casi..) l'he fet prou bé i estava esperant amb candeletes la baixada que va de la pista que va a Montnegre a sota "can Mascort". L'he fet a fondo, com mai i m'he divertit molt. Despres tocava pujar un corriol tècnic i molt humit. Relliscava que dona gust, l'he fet fatal. Ara faltarien 10km i seria un puja i baixa molt tècnic i divertit. Era temps de seguir donant el màxim que tenia.
foto propietat d'Albert Massachs Gironès
Doncs amb molta il·lusió he creuat la meta en 1h 55min, la primera cursa 2013 al sac. Sa i estalvi jo i bici. 71é classificat de 116 a 29min 6s del primer: ALEJANDRO GOMEZ d' OKI ORBEA. 31km a 16km/h i 927m asc.
 CLASSIFICACIONS
Enhorabona a la organització per gran treball que hi ha al darrere d'un event com aquest, enhorabona per reunir 340bikers i entre ells de molt i molt nivell. Fa molta il·lusió anar a curses i veure cracks de veritat fent que arribis a mitja hora del primer. Gracies pels mitjons de regal. Una pega: l'aigua de la dutxa GLAÇADA, i a l'hivern no mola. Ara a seguir donant gas.... que ganes no en falten.