diumenge, 13 de juny del 2010

5é OPEN MONTMELÓ BTT. RESUM I FOTOS

GRAN CURSA AVUI A MONTMELÓ!!!!
Ens hem presentat Jo, en Marc, en Xesco en Jordi Planas i en Ferna al mateix CIRCUIT DE CATALUNYA per còrrer l'open btt!! on saben organitzar curses com s'ha de fer!!! amb xip crono, dos avituallamets ben situats...super entrepà i begudes a dojo i tot per 15EURUS (o 12 anticipada) i no cal estar FEDERAT...un 10 a la ORGANITZACIÓ!!! chapeau!!

19 posició en 1h22min31s-680m asc-21,8km/h avr-30km (a 14min del 1er classificat i a 7 minut del 3er)...entre 300 participants...super content de la cursa d'avui..!!!
dels 5 valents Amics de la SELVA (Alguns amics de la RATAFIA i de la CERVESA)
FERNA: 21e 1h22
Jordi PLANAS: 50e 1h31
XESCO: 70e 1h37
MARC: ? 2h44
CRÒNICA: doncs sortiem molt puntuals a les 18:00h, desde primera fila jo i en Ferna!! el Marc, Xesco i Jordi al seu ritme...uns 3 o 4km de neutralitzada fins a les duríssimes RAMPES on tardaríem 29min a ser al cim més alt del dia, tot el circuit molt maco pistes amples però amb pendents força dures i baixades de vertigen fins a un petit corriol. Circuit senzill 15km terra 15km asfalt. Jo i en ferna vam estar junts tota la cursa però fent la goma, el deixava-m'atrapava-el deixava així fins al circuit on ell es va afluixar a fer fotos...jo volia seguir a tope fins meta...dins el circuit ens va atrapar un parell de corredors que també van fer la goma tota l'etapa...un em va guanyar al SPRINT...com no!! tota la recta del circuit a roda i al final PAM...wenu així són les carreres.... però super bones sensacions (REPETEIXO!!)
Properament: CLASSIFICACIÓ COMPLETA
MILLORS FOTOS i a continuació TOTES LES FOTOS


1 comentari:

jORDi BAUTiSTA ha dit...

EDU ha dit...

Bona posicio Jordi!!!!, sempre m'ha cridat l atencio aixo de correr pel circuit!!!.
Saludos

MOLTES GRACIES edu...ES SUPER XULO EL CIRCUITO!!!! es enorme!!!