diumenge, 27 de juny del 2010

OPEN TACTIC/ trofeu CAIXA GIRONA CASSÀ de la SELVA 2010

Ja feia més d'un mes que no es disputava cap OPEN TACTIC/ trofeu CAIXA GIRONA...doncs avui ja no ho podem dir!!!


#...dir que quan tingui les FOTOS apunt les publicaré n'hi ha unes 500 de moment les de la sortida ja son al picassa#

Quin patiment avui sobre el difícil i dur circuit de Cassà de la Selva. Era conscient del que ens esperava i no ha estat per menys...

He sortit una mica endarrerit a la sortida junt amb l'Alex Caballero que ha quedat 3er (ENHORABONA CRACK!!) he intentat tirar al màxim i mantenir un ritme alt...i ha estat així, dintre les meves limitacions no podia fer més, anava bé la cosa....al arribar al primer corriol estret de pujada tots a peu i casi parats (havia sortit molt endarrerit!!! Llàstima!!...la 1era pujada la he fet molt bé a ritme però... la 1era trialera no m'he vist en cor de fer-la (bé ja ho sabia) però...no he trencat el ritme i he seguit la 2a pujada també molt bé i la següent baixada fatal...m'ha marxat el grup amb el que estava... el sol apretava i les forces minvaven i he començat afluixar per poder fer una segona volta amb condicions...seguit m'ha vingut un cop de calor que ma fet témer el pitjor, pensava finsitot en plegar bufff quin patiment!!! el corriol de baixada abans de meta m'ha anat bé per reposar.. paso per meta en 40 min i 30 seg (8eESPLAI) i canvi de bidó... gràcies en Xesco i refrescada del Mr.ZEROFLATS MIL GRACIES!!! al principi de la 2a volta sentia molta calor anava molt ofegat...però mica en mica lo que són les coses he tornat a fer un gran ritme i l'he aguantat les dos pujades prou bé, abans de la 2a pujada he atrapat l'Albert (5é avui!!) que anava afluixant...s'ha recuperat aviat i l'he perdut de vista...de nou he fet les 2 trialeres FATAL i m'ha atrapat Gedeon (6e avui) no l'he pogut aguantar ni amb el gran esforç que he fet i he entrat a meta 7e... en 1h22min56s a 8min11s del 1er ESPLAI. Molt content per arribar a meta després de no prendre mal i de superar la prova de calor!!!

CASSIFICACIÓ ESPLAI avui "AQUI" 7e 1h22min56s a 8min11s
CASSIFICACIÓ GENERAL ESPLAI desprès de 6 "AQUI" 7e amb 1019punts
totes les classificacions a la web fcc

Destacar i felicitar el club ciclista Cassà per la bona feina feta!!!

PODREU TROBAR FOTOS al FACEBOOK de ZEROFLATS, jo surto en alguna!!

Aquí us deixo amb el record d'avui... qui em diria a mi fa uns quants mesos...que passaria de seguir-lo per la web a tenir una foto amb ell...EL GRAN PACO DE CADAQUES!!!


Salut i a pedalar!!
Anims Gran David!!

4 comentaris:

Paco ha dit...

Enhorabona per la cursa, i gracies pels elogis..!!,lo de "Gran Paco de Cadaqués" deu ser per l'edad ,no..???
je,je...Soc un principiant,amb aixo de les curses..!!,pero "mientras el cuerpo aguante"...!!
Ens veiem aviat..!!

jORDi BAUTiSTA ha dit...

no no no no no!!!!no ho esmentava per la edat, no era la meva intenció, si estas fet un xavalin!!! sino per la grandesa com a ciclista!!!!! Salut!! i merci

kaiserbtt ha dit...

Felicitats per la cursa!! Acabar ja es un premi, i a mes si ho fas sa i estalvi encara mes. Avui era dels dies de caure , jo ho he fet jejeje.
Salut i als pedals, fins dissabte. Si aconsegueixes el track de Mont-Ras me'l passes si pots. Merci per les fotos.

jORDi BAUTiSTA ha dit...

jordi...jo en principi no puc anar a Mont-ras fins dijous al matí..hi aniré cap a les 9h, i volia anar dimecres però he dur a fer revisió al cotxe!!!nyeee!! llavores al migdia penjaré el track!!a vere que ens tenen preparat...jo recordo la CopaGironina2009 i va ser un recorregut molt maco...ens veiem!!