diumenge, 17 d’octubre del 2010

IX COPA GIRONINA BTT (2a-La Bisbal) 16/10/10

Ahir dissabte... tarda de BTT a la Bisbal d'Empordà.
Vaig decidir fer ESPLAI la Copa Gironina i així serà... Cada vegada noto que els circuits se'm fan més curts i més ràpids però volia fer tot l'any esplai i ja veurem el següent com va... Moltes cares conegudes i molt bon ambient en un circuit marcat per la riera (no sé quents cops la vem veure), i organitzat per CC.Daró.
CLASSIFICACIONS:
la Bisbal (cliqueu per veure-les)
5é ESPLAI, 17é GENERAL 20km, 55m13s, 20,7km/h, 395m asc, 179ppm mitjana
campionat Copa Gironina (cliqueu per veure-les)
14é ESPLAI, 54é GENERAL (1 prova menys)
Vaig acavar molt enfadat ahir... vaig fer una mala sortida i mica en mica vaig anar avançant. i buscant un ritme. Va ser un sprint durant tota la carrera i em va fer pagar el sobreesforç, no havia tingut aquest ritme, MAI!, tenia bones sensacions i anava tirant i tirant... als 10 primers km vaig pasar l'Alex (ahir 2on) a la 1era baixada de corriol passo a l'Albert (ahir 3er) uq va tenir un ensurt... i tenia ritme... però l'últim km va ser un infern, em va començar a fer molt de mal l'estomac per la part dreta (crec que flato, o potser tinc una etrevada) i vaig quedar fos, sense forces pel dolor, no pel cansament... que podia ser? Haver dinat massa tard, no haver begut durant la prova (cal dir que no vaig beure ni mig bido en 20km, MAL FET!!!!)...nose... doncs em vaig quedar amb una cara de tonto quan em van passar primer l'Alex (com un coet!!!) a 2 km de meta i a menys de 200m de meta l'Albert i en Josep Maria. Doncs enfadat per perdre tota la feina, el podi i la posició tant més, però les bones sensacions van desapareixer. La propera anirà millor!!!
Aqui us deixo FOTOS del meu PARE Antoni Bautista, que es va col·locar en 2 llocs!!!!!!!! dirfrute-les:

Quan tingui més fotos dels companys de feina del meu pare les publicaré...

RADILABIKES
biciociman bici man

Salut i a pedalar!!!

PD: propera ment la crònica meva 1era marxa popular de carretera... quin disfrute!!!!


4 comentaris:

EDU ha dit...

Be. Jordi esta clar que et servira d experiencia, pero crec que vas fer una bona cursa, pensa que segur que la propera sera millor.
Hens veiem
Pd. gracies per les fotos i com sempre GRACIES AL TEU PARE.

Albert Busquets ha dit...

Menorca pasa factura...debies pasar d'un ritme d'angelet tranquil que podies rodar allà a el ritme infernal que rodem a la volta curta. No ti trenquis el cap, et van faltar 5 minuts de benzina. El menjar, el veure, el fred, tot influeix. Ens veiem a Maçanet.

jORDi BAUTiSTA ha dit...

Merci EDU!!
MERCI ALBERT!! Menorca quins corriols, quina pau!!!... ja tens raó va ifluir tot!!
ens veiem crack!!

Xavi ha dit...

Tranquil Jordi! El menjar i el veure no es pot oblidar, però et servirà perquè no et torni a passar. Amb un grup us vam anar a veure amb les bicis a Puig d'Arques i pujàveu molt bé, esteu molt forts!