dimecres, 29 de febrer del 2012

CONCLUSIONS i DADES DEL II OPEN BTT BMW 2012

Finalitza el campionat hivernal Gironí: II OPEN BTT BMW, és hora de fer balanç.
Primer de tot m'agradaria comparar-lo amb l'edició anterior:
  • nombre de cites: també han estat 4 i només s'ha repetit a la població de les Planes d'Hostoles, encara que que la prova de Quart 2012, coincidia en part amb la de Llagostera 2011.
  • nombre de participants: hi ha hagut menys participació, casi 50 participants menys en la GENERAL de la volta llarga. Culpa? potser la crisis i també el fet de coincidir amb altres proves (és una pena que coincideixin proves, l'any és prou llarg)
         (*) OPEN BMW 2011: 194class general llarga i 49 ELITS

(*) OPEN BMW 2012: 151class general llarga i 39 ELITS
(*)parlo de la meva categoria
  • Recorreguts: enguany s'ha millorat la bellesa dels circuits. Té mèrit ja que van deixar el llisto prou alt en l'edició anterior.
  • obsequis: enguany hem rebut una gran quantitat de regals, i ben merescuts!!! una motxilla molt pràctica fent l'inscripció anticipada a les 4 proves. A les cites: QUART(mitjons), LLORÀ (samarreta TACTIC), LLAGOSTERA (mitjons TACTIC) i LES PLANES D'HOSTOLES (buff BUFF i cocktail fruits secs FRIT RAVICH ) increïble!!!! s'han sortit!! han igualat l'edició 2011: amb obsequis també interessants: Llambilles (Guants Tactic), Lladó (mitjons Lurbel), Canet d'Adri (gorro) i Les Planes (samarreta tècnica de l'UdG)
  • organització: una perfecta organització ha estat la tònica en les 4 proves, igual que al 2011 sempre han cuidat tots els detalls i mai m'ha faltat de res, sobretot pel que fa a beguda i esmorzar. Cal millorar i molt les cues que es formen a inscriure's a cada prova. Sobretot si ja estàs inscrit i pagat!!!
(1) 5 feb QUART 2012 - 27km i 800m asc - abandó
Cursa molt divertida, sortida del pavelló molt ràpida i amb un petit embús per creuar la carretera de Girona-Platja d'Aro. Seguidament ens endinsem a les Gavarres per fer un seguit de puja i baixa per camins emblemàtics i corriols molt divertits. Tornem a Quart per fer un volta de 7km al circuit del "caixa de Fornells" i arribar a meta.
La part personal va ser horrible, abandó amb el "buje" de la roda de darrera trencat al km9. A data d'avui encara no la teic reparada. M'ha condicionat tot el campionat sense la meva roda XT no soc res.

(2) 12 feb LLORÀ 2012 - 26km i 1100m asc - 15é ELIT i 40GENERAL
Cursa molt però que molt interessant, casi tant com dura!! Es surt del pavelló i ens dirigim cap a l'infern, 3 pujades molt dures i força llargues ens posen a prova. Però el que puja: BAIXA, doncs baixava per uns corriols molt interesants, inèdits per mi. Molt assequibles i ràpids de fer menys el segon. Força complicat la part final. La tornada per un camí que picava amunt i vorejava el riu. Cursa dura de veritat però que ningú deixi la oportunitat de fer-hi una volta.

(3) 19 feb LLAGOSTERA 2012 - 32km 900m asc - 15é ELIT i 43é GENERAL

La més llarga de l'OPEN i més ràpida a 16,8km/h. circulava per pistes amples que permetia córrer, si es podia! sortíem del pavelló direcció a una pujada molt dura. Però aviat trobaríem un petit descens que ens duria a encarar la pujada més llarga i dura per arribar al punt més alt del circuit. Baixaríem per un corriol tècnic i molt divertit per anar a trobar la segona part del circuit tot un seguit de puja i baixa per pistes ràpides i finalment una zona lenta dins de bosc molt revirat. 1km de pista i ja creuem la meta.

(4) 25 feb LES PLANES D'HOSTOLES 2012 - 23km 810m asc - 16é ELIT i 43é GENERAL

El millor circuit de l'OPEN i possible millor circuit de CATALUNYA!!!! Sortida del pavelló del poble pel carril bici. Prenem direcció a Olot i en pocs minuts trenquem a la dreta per una pujadeta. Anem a buscar un corriol que no deixarem en 10km!!! allà baixarem una miqueta també per corriol és clar. Seguirem pujat fins a la part més alta del recorregut uns 800m altura sobre el nivell del mar. Fins aquí les vistes eren precioses, doncs el millor estava per venir, un descens per camis molt pedregosos i ràpids fins a trobar la última pujada (força dura també). A partir d'aquí tot seria cara avall 8km de baixada per corriol i unes vistes de postal!!! increïbles... quin luxe de lloc!!! creuem un riuen i fem un "repetxon" per anar de nou al carril bici i meta. Cal dir que el mateix dia es van retallar alguns km per la seguretat del ciclistes.

11é CLASSIFICAT ELIT - 28é GENERAL (volta llarga)
el resultat és increïble, però enganyós!! la escassa participació fa que estigui molt endavant. Esperava tenir un millor estat de forma i així realitzar un temps entre 2-3min menys per circuit. Falta entrenar més i millorar les sortides, no n'he fet cap de bé!!!!

CLASSIFICACIONS OPEN BTT BMW 2012 llarga
CLASSIFICACIONS POPULARS

MOLTES FELICITATS ALS ORGANITZADORS, MOLTES GRÀCIES AL MEU PARE PELS INCREIBLES REPORTATGES FOTOGRAFICS i MÉS ENERGIA PER LA PROPERA EDICIÓ!!!
Salut i a pedalar!!

Girunners ha dit...

Molt bona crònica! i sobretot gràcies per les fotos. Algunes d'elles han estat de molt bona ajuda per a fer les cròniques del nostre Blog.

jORDi BAUTiSTA ha dit...

Moltes Gràcies!!! i de res... tinc un peasooo de PRO fent FOTOS!!! disfruteu pedalant companys!!!