divendres, 2 de març del 2012

Diumenge ESTARÉ AL CAMPIONAT DE CATALUNYA DE MARATÓ en BTT

QUINA IL·LUSIÓ PODER PENDRE PART EN UNA GRAN CITA. UN CAMPIONAT DE CATALUNYA DE MARATÓ EN BTT SON PARAULES MAJORS. EN TINC MOLTES GANES. S'APROPEN NERVIS DE PATIR ENTRE ELS GRANS DE LA BTT, ENTRE? VULL DIR DARRERE.
UN TASTET DEL QUE ENS ESPERA...
La localitat d’Aguilar de Segarra, a la comarca del Bages, acollirà el Campionat de Catalunya de Marató de BTT el diumenge 4 de març. En aquesta ocasió compartirà protagonisme amb un municipi veí, Rajadell, que donarà també la benvinguda als ciclistes i aficionats i mostrarà els seus fantàstics paratges i espectaculars zones boscoses.
Novament el Club Anbaso assumirà l’organització d’aquesta prova, la Marató de l'Anbaso, que estrenarà la temporada de btt amb un apassionant i interessant certamen de bici que compta amb Ocisport com a promotor. La sortida i arribada de la cursa tindran lloc a la zona esportiva d’Aguilar de Segarra.

Fitxa Tècnica:
Distància: 54km
Desnivell positiu: 1.800m
Hora de sortida: 9.30h
Recorregut:
El quilometratge total serà d'uns 54Km passant per la Serra de la Vall, els corriols de Cal Xamal i la riera de Rajadell bans d’arribar al poble de Rajadell on hi haurà l’avituallament pels equips i pels acompanyants que desitgin seguir la prova en algun dels punts del recorregut. Aquest avituallament està situat al km 25 i coincidirà amb el segon avituallament de la prova.
A partir del poble de Rajadell (360m) comença la part més física amb la pujada fins al Cogulló (820m). Abans de coronar es troba el tercer avituallament i un cop s’arriba al punt més alt de tot el recorregut, comença un corriol d’uns 5km amb tendència a baixar que durà els participants altre vegada a peus de la riera de Rajadell. A partir del quart avituallament comença l'última part de la prova amb el retorn ja cap a Aguilar de Segarra per corriols i senders amb tendència a pujar durant els últims 12km de circuit.

Avituallaments:
Els equips o acompanyants podran anar a seguir la cursa i a avituallar en dos punts del recorregut:
El primer és al km 25 i és al poble de Rajadell. Per accedir-hi des d'Aguilar, s'ha d'agafar la C-25 direcció Manresa i sortir a la sortida 121. A partir d'aquí seguir les indicacions fins arribar al Pàrquing d'Equips que estarà ubicat 500m abans d'arribar al poble. L'hora de pas per Rajadell del primer corredor serà a les 10.40 aproximadament i aquest avituallament coincidirà amb el segon avituallament del recorregut llarg. El segon punt on els equips o acompanyants poden accedir és al quart avituallament de cursa al km 44 de cursa, ubicat a la riera de Rajadell. Per accedir en aquest punt és important seguir les indicacions ja que hi ha punts tallats per les obres a la C-25 i és de difícil accés. Des de Rajadell s'ha d'anar per la BV-3012 direcció Fals-Manresa i una vegada es troba amb la C-25 abans d'arribar a Fals, s'ha d'agafar la C-25 direcció Lleida. Al cap de 4km hi ha la sortida de Castellar, que s'ha d'agafar i anar a buscar la N-141 direcció Rajadell. L'avituallament es troba abans de creuar la riera de Rajadell, i els cotxes s'hauran d'aparcar al costat de la N-141. Per retornar d'aquí a Aguilar de Segarra, agafar la N-141 direcció Lleida.
Regal:

8-9.15h Recollida de dorsals

9.30h Sortida de la Marató de l'Anbaso des del poble d'Aguilar de Segarra

10.40h Pas per Rajadell dels primers corredors de la Marató de l'Anbaso. Aquests ja han recorregut els primers 25km i es troben amb l'avituallament d'equips i de cursa al poble de Rajadell

11.30h Arribada dels primers corredors que realitzin la pedalada popular curta (30km)

12.30h Arribada dels primers classificats de la prova marató

* L'esmorzar s'iniciarà a mesura que arribin els primers participants