dilluns, 12 de març del 2012

Història de la 1a prova COPA CATALANA BTT 2012 a Banyoles

ESPECTACULAR CURSA A BANYOLES!!
Quin luxe poder còrrer en un circuit com aquest, amb un nivell organitzatiu i participatiu de copa del món i quina passada còrrer amb tanta gent animant i cridant el teu nom. Gràcies a tots pel suport. Gracies també al sr.Camps i la gent de RADIKALBIKES per l'ajuda. I finalment gràcies a la familia per es fotos i els ànims.
Breu la història: cursa molt dura i amb molta pols. He dut un ritme força constant. Eren 5 voltes + un petit "bucle", bé nomes he fet 4 voltes + bucle... m'han doblat com sempre.
"bucle"......7min49s
1a volta ....24min 14s
2a volta ....24min 25s
3a volta ....25min 25s
4a volta ....25min 41s
total 1h 47min 31s a 1volta del 1er Julien Absalon... calculo que seria a 33min.
87é de 102 general i 47é de 53 ELIT
CLASSIFICACIÓ TOTES CATEGORIES 
Ritme molt bó pel meu nivell i està clar que a cada volta el cansament s'acumulava. He fet tot el possible, els ànims de la gent a cada revolt ajudava a no frenar el ritme. Nomes m'he desconcentrat a la última volta on 14 doblats m'han fet estar molt pendent de no destorvar a ningú. També he parat 5s a la 2a volta creia que se'm frenava la roda...no rodava fina!
Fotos de la Natàlia, meva xicota;


Gran Treball fotogràfic del meu pare Antoni Bautista!!!!

Falten més fotos i un video de la sortida dels ELITS/SUB23...
Salut i a pedalar!!