divendres, 25 de juny del 2010

ANGLÈS-RUPIT-SANT ESTEVE D'EN BAS-ANGLÈS

86km ens han sortit avui!!! Uns 1500m asc acumulats!!!

En Xesco, en Ferna i jo hem sortit de ruta!!! Màgnifica ruta viatjant per les comarques de la Selva, Osona i la Garrotxa.

A les 8h sortiem d'Anglès, carril bici fins al pasteral i enfilem cap al pantà de Susqueda...fem una foto i seguim amunt...inicialment dures pujades per seguir més suau vorejant el pantà...alguns km més tard a l'altura dels arbres d'eucaliptos trenquem a la dreta per pujar les rocoses ràmpes on pujem 200m de desnivell en 1km, durissimes ràmpes on ens obliga a posar peu a terra uns quants metres. A dalt ja veiem grans vistes com el Far. Seguim la cresta direcció Rupit, passem per sota de grans roques i km més tard apareixem a la carretera que ve de Sau (13km de Sau fins aquest punt)...pujem la carretera uns metres i ens desviem a la dreta a visitar el Salt de Sallent i el mirador...ens hi quedem uns minuts contemplant les maravelloses i espectaculars vistes dels penya segats i la cascada impressionant de 160m altura, tot això gràcies al gran matí radiant i calorós, arofitem per descansar, hidratar-nos i seguim cap a Rupit on manquen 3km...pel camí un parell de fotos en una baixada de sorra!!! a Rupit ens informen de com tornar per St Esteve d'en Bas i dinem a l'hostal Estrella...ven dinat i reposat seguim la ruta 6(NEGRA) que comença a Rupit i la deixem prop de la carretera C-153 direcció a Coll....baixem direcció Hostalets i prenem un vertiginós descens pel camí del Ral (VIC - OLOT) fins a sant Esteve d'en Bas, on buscarem la ruta carrilet direcció Angles.
Ruta molt divertida i completa, on ens han sortit 86.7km-1500m asc-5h30min de pedalar-6h de ruta sense contar el dinar-15.5km/h avr.
CAL RECORDAR: les grans vistes del pantà de Susqueda, el salt de Sallent, Rupit i el camí del Ral (VIC-OLOT)
FOTOS!!!!!!!!

Salut i a pedalar!!!

PD: AQUEST DIUMENGE 27 ESTARÉ A CASSÀ DE LA SELVA A LA SEGÜENT CITA DE L'

OPEN TACTIC/ trofeu CAIXA GIRONA CASSÀ de la SELVA 2010

wikiloc

tati ha dit...

Es una de les rutes maques, maques . A l´hivern la repetiré amb alguna variant. Salud company.