diumenge, 29 de maig del 2011

FOTOS i HISTÒRIA de la 1a MARXA SENGLARS BTT RAID de Cruïlles 2011

Doncs hem anat a CRUÏLLES!!!! i hem encertat!!!
Ahir al vespre vam decidir finalment fer la 1a marxa Senglars Btt RAid de Cruïlles. L'entorn de les Gavarres és un paratge ideal per la btt, amb un entorn natural increible. Dubtavem entre l'Escala i aquesta. Preferiem pedalar per les Gavarres. També vam optar per aquesta ja que ens semblava més dura. Tot hi ser una marxa popular m'ho he près com un repte personal. Volia rodar al màxim de les meves possiblitats. Val a dir que ho he aconseguit. Ho he fet amb la maravellosa companyia del crack infantil Xavier Ferrer Jr.

Hem sortit molt forts, aviat ja s'ha creat grup capdavanter que formavem 7 corredors. Al entrar en el primer corriol s'ha estirat el grup, anavem seguint un rierol i el creuavem en moltes ocasions, això feia parar-apretar-parar-apretar i jo anava fent la goma. En pocs minuts el crack Umbert Almenara que anava davant ha desaparegut. He pogut aguantar amb en Xevi que anava segon i un altre noi... però en la primera rampa important (res... del 18%) els anava perdent... cada cop els veia més lluny i no podia seguir-los. I els he perdut de vista.

Ara el meu ojectiu era seguir i fer una bona marxa, el primer objectiu: seguir en Xavier ja era obsolet. Ja no m'ha abançat ningú, he anat tota la cursa 4rt. En alguns trams s'acostaven 2 nois per darrere, i a quan els veia pujava el ritme fins a perdre'ls de nou. Volia donar el màxim a les pujades ja que creia que baxant em caçarien.

Doncs ha anat passant la cursa, i just passar els Metges veig de lluny en Xavier, oooh l'altre noi l'ha deixat. En Xavier anava 3er. L'Umbert ha anat sempre 10-15min per davant 1er en solitari. Just al cim del Puig d'Arques he atrapat en Xavier, quan m'ha vist m'ha esperat...però l'hi he dit que tires que ens atraparien baixant els 2 de darrere. Ha marxat i al impressionat corriol del Cim de les Gavarres ens hem ajuntat de nou. Hem fet tot l'increible corriol a mil per hora junts... i no ens ha atrapat ningú.

Un cop abaix de tot hem creuat infinitat de caminets i unes pistes rapides on he anat apretant cada cop més el ritme. En Xavier Ferrer pare ens indicaria que el 2on classificat el teniem a tocar (havia punxat). Hem fet l'sprint brutal per atrapar-lo i no hi ha hagut sort. Al final Hem entrat a meta junts i de la mà, en plan erois. Ell 3er i jo 4rt. Hem fet els 33,5km i 933m asc en 1h53min36s a 17,7km/h quina bestiesa, he alucinat amb el temps que hem fet!!!

La marxa ha estat increible: el recorregut un 10!!! força dur però passant per llocs emblemàtics de la zona com el molí d'en Frigola, la pineda d'en Fullia, Can Font de Muntanya, Els Metges i el puig d'Arques. L'organització ha estat a l'altura, gent molt amable, 2 avituallaments ben situats (si, ja sé, no m'hi he parat... però ho he vist!!!), un gran esmorzar al final, sorteig i d'obsequi una bossa i descomptes per massatges. Enhorabona nois!!
L'Umbert 1er i sense rivals...

avui per variar també tenim un genial treball de FOTOS del meu pare Antoni Bautista, simplement gràcies!!!

FINALMENT DIR QUE HEM ENCERTAT VINGUENT A CRUILLES... PEL BON AMBIENT QUE HI HAVIA, PEL GRAN RECORREGUT I PER LES BONES SENSACIONS QUE HE TINGUT.
AH!!! CASI OBLIDO FELICITAR LA GRAN CURSA D'EN XAVIER!!! QUIN CRAK!!! M'HA DONAT FORCES PER AGUANTAR FINS AL FINAL!!! THANKS!!
Si apareixen més fotos, classificacions, comentaris o demés us ho faré saver.
Salut i a pedalar!!!

1 comentari:

Xavier Ferrer Jr ha dit...

quee guapuuu tiuuu!! ets un crakkkkk! itan k u em ensartatt i em diferenciaa:P