divendres, 27 de maig del 2011

QUÈ HE DE FER DIUMENGE?

DILEMA A LA VISTA, EM VOLEU AJUDAR?

Demà dissabte ho tinc molt clar... cap a QUART
7a marxa del CETIG, 35km molt recomanables i divertits!!!!!
Però diumenge... on anar? no en tinc ni ideea... primer tenia pensat la OPCIÓ 1, però ara no ho sé...
CURSA PURA I DURA, 4VOLTES A UN CIRCUIT, A 1H I PICO DE CASA, SI FA SOL MOLTA CALOR PER LA ZONA, HE DE PRACTICAR MÉS LES CURSES(PER MILLORAR...)...

OPCIÓ2- 1a MARXA L'ESCALA-EMPÚRIES1a MARXA, LA ZONA ÉS MOLT MACA, NO HI HA COMPETITIVITAT, FORÇA RÀPIDA, SARDINADA POPULAR, PEDALO MOLT POC PER LA ZONA...

OPCIÓ3 - 1a MARXA CRUILLES
1a MARXA, 35KM, LA ZONA ÉS MOLT MACA, NO HI HA COMPETITIVITAT, ENTORN NATURAL DE LES GAVARRES...

bUAAA quin dilema....
Salut i a pedalar!!!
PD: Sí m'he inscrit per la setmana que ve a LLIÇÀ D'AMUNT a la copa catalana de btt.

4 comentaris:

Xevi COMAS ha dit...

Jordi, no ens coneixem personalment, doncs no hem coincidit en cap sortida, però deu no do el dilema que tens.
Jo optaria per la primera, ja que com dius has de practicar curses per millorar. Les altres també estan bé, pero ja fas el dissabte la de CETIG Enginyers.
No se, però ja que ho has demanat, aquesta es la meva opinió.
Salut!!!

jORDi BAUTiSTA ha dit...

merci Xavier, prenc nota!!! jeje a vere si coincidim algun dia!!

Xavier Ferrer(juniro) ha dit...

Crak jo optaria per anar a la ''senglanes'', ja que se la 1era edicio sa la corraran molt.
Vagi be i fagis lo que fagis divertixet molt!! ens veiem demaa a la d'ingenierss:)

jORDi BAUTiSTA ha dit...

FET a L'ESCALA !!!! merci nois!!