diumenge, 8 de maig del 2011

TERRA DE REMENCES 2011 Objectiu al sac !!

Avui m'he sentit com un professional del "tour du france"!!!!
Èxit espectacular al Terra de Remences d'enguany!!
DIPLOMA D'OR - 2h 49min 1s - volta 95km - 1200m asc - 33,72km/h
114é general de 1667 i 50é ELIT de 320
Ahir semblava que tindríem un matí plujós i gris, tots vem fer la maleta amb roba d'aigua i a preparar-nos per patir sota la pluja. Potser en plan èpic... doncs igual que als Monegros: res de Pluja, si hem vist passar núvols amb mala pinta, però res. Quina sort!! L'anècdota de la cursa, però, ha estat ridícula. Ahir abans de dormir em truca en Ferna i me diu: -tu que la cursa comença a les 8h i no a les 9,30h- si si... ens volíem presentar allà a corre a 2/4 d'10. No sé d'on ho varem treure, però sort de l'avi que li va dir!! Desprès de l'ensurt tot és a lloc i només queda aixecar-se bé (és el que toca quan un treballa de nits) i pedalar.
Amb moltes ganes en Xesco, Ferna, Raul i jo ens presentem a la sortida. Una gentada amb bicis de carretera impressionant. Allà trobo en Dafer i les seves pirules bicarbonatades. 15min abans ja estem ben col·locats al ben mig del pilot. La intenció és sortir normal, apretar si les cames van bé... i sobretot no enganxar-se amb ningú: SUPER ALERTA!!

Just a l'hora ha sonat l'últim petard. Tota a trupe s'ha començat a moure, els sons dels xips pasant per l'arc ens deien adéu...pipipiipipiiii. He sortit amb en Xesco i veia per davant en Raul. Fins a Olot no hem anat molt ràpid a capdavant de la cursa era neutralitzat, hem tardat uns 14minuts. A la sortida d'Olot (recta de la canya-la vall de Bianya) es veia una filera de bicis i gegants pilots, espectacular!!!! 3000 bicicletes inundant les carreteres de la garrotxa i el ripollès. Amb 32minuts arribo a peu de port de CAPSACOSTA, perdo en Xesco i no el trobaré fins a meta. Pel camí em saluden en Xumio, en Pere i veig l'Edu que no sé per què ha parat al marge. El primer coll el faig bé, a un ritme bo, a la meitat atrapo en Raul i el seguiré molts kms. Faig CAPSACOSTA en 27min43s, però he premut el crono 200m abans. Just fer el cim en Raul posa un punt més i el segueixo, casi m'ennuego menjant una barreta i intentant-lo seguir, jiji. Arriben més ciclistes i es fa un bon pilot que ens durà ràpid fins a St Joan de les Abadesses. Hi passo en 1h 16min 46s. Fins a Ripoll ens ajuntem 2 pilots gegants, uns 200 ciclistes o més potser. A peu de port duc 1h 30min. A les primeres rampes el grup es comença a estirar i per uns moments sembla que em quedo i no aguantaré gaire. Pasen uns minuts i la cosa millora, segueixo amb en Raul, però mica en mica el vai perdent, l'animal lidera el pilot de més de 50 unitats!!! té força i el perdo. El coll de CANES se'm fa llarg i pesat, sembla planer i enganya molt. Finsitot te una baixada al mig. Corono el port en 37min 24s. Arriba la baixada. Quina baixada més bèstia, amb màx de 70,9 em costa seguir el meu grup i m'avancen desenes de ciclistes. Arribem de nou a Olot, restarien 16km, i les forces estan al límit. No guardo res i em llenço cap a davant a buscar algun grup, No atrapo a ningú i em deixo atrapar pels que venen. Anirem alternant posicions 5-6 nanus fins just arribar al desviament de la LLARGA. Els 3 últims km han estat a fondo sense guardar res, però tenia al cap les rampes de l'altre dia. Per sort no he defallit i he creuat meta amb l'objectiu complert: OR!! a l'espera del temps oficial el GARMIN diu: 2h 49min 59min.

A la meta un merescut COMPEX per descarregar, fer-la petar amb les historietes, menjar i beure.

Ha estat una passada de cursa amb una mitja de 33,5km/h. INCREIBLE!! M'he sentit com un professional, carreteres tallades, assistencia en carrera. L'organització un 10, cap queixa, molt content!! de regal un maillot que amb el culot que he comprat... el gaudiré com un campió.
CLASSIFICACIONS
FOTOS:

A per la propera.
Salut i a pedalar!!!