dissabte, 28 de maig del 2011

FOTOS I HISTÒRIA DE LA 7a MARXA CETIG col·legi d'Enginyers Tècnics de Girona

Magnífica marxa organitzada pel Col·legi d'Enginyers Tècnics Industrial de Girona: "El CLUB CICLISTA CETIG"

El matí es presentava inmillorable, bon ambient, ganes de pedalar, energia a tope... i així ha estat! Un gran matí de festa de la professió dels enginyers. Una marxa popular, enguany la 7a, clarament marcada per l'emotiu minut de silenci al malaurat Xavi Tondo. També la recordarem per la bretolada d'algún desgraciat... que ha girat una cinta fent equibocar el grup capdavanter. Una jornada de btt en que ens hem runit una bona colla... podiem trobar els xevi's Ferrer (3er) , en Dafer (4rt), en Josep, en Busquets, en Jordi Vidal (1er enginyer). Sobretot molt content ja que no he tingut cap problema, ni de forces ni mecàniques.

L'inici com sempre ha estat al local social de Quart i neutralitzat fins al bosc. Ha estat una sortida neta i molt ràpida on he estat entre els 5 primers alguns metres. He durat molt poc ja que la béstia sortida m'ha deixat amb les pulsacions pels núvols! per sort meva, he agunatat molt bé i m'he mantingut fins la 9-10 posició. Hi ha hagut molta pista fins a Llambilles, hem creuat el poble i hem anat direcció a la carretera de Sta Pellaia. L'hem creuat i ens ha dut fins al territori del CAIXA GIRONA de Cassà de l'estiu passat. Hem passant per corriols molt bonics i propers al antic aqüeducte. Hem fet l'ascenció durissíma del "Caixa" on he abançat 2 bikers... més tard a la següent baixada del corriol: coll de llumeneres, he gaudit molt del tècnic corriol: un arbre just al mig ens feia frenar en sec!! ara tocava pujar fins a sta Pellaia, una llarga ascenció en que hi ha hagut la bretolada del dia. M'he trobat una cita que creuava la pista, i jo que duia el track al gps, he quedat flipant. Al costat esquerre baixava una pista i per sorpresa de mi... hi pujaven el grup capdavanter amb en Jordi, en Xevi Ferrer, en Dafer i companyia... em diuen: ens hem perdut!! Ara ja si hem pres la direcció bona, en Jordi em diu: vas primer!!! jajaja aquest 6 ciclistes que duia davant durant tota la prova m'han tornat a deixar. De Sta Pellaia a Llambilles hem baixat a mil per hora per pistes molt ràpides. A la última ascenció m'han atrapat 2 ciclistes i he entrat a meta amb un d'ells (un noi del freebikes de Blanes), no hem esprintat, hem arribat xerrant.

Gran cursa en que no m'han fallat les forces, no era del tot dura, sí molt rapida... estic molt content. Bonic detall ha tingut l'organització... ens ha obsequiat amb una bon frontal de leds.
8a posició - 36,28km - 1h42min59s - 810m asc - 21,0km/h avg - 53,6km/h vel. max. - 172ppm avg.

les millors fotos...
3er Xavier Ferrer

David Fernandez

Xavier Ferrer Jr.

Xavier Ferrer

Albert Busquets

a continuació totes del fotos del MILLOR FOTOGRAF BLOGGERO: ANTONI BAUTISTA!!!!

FOTOS BICIOCI
Salut i a pedalar!!!

David ha dit...

Es una llàstima que encara algun ximple disfruti canviant les marques en una cursa. No entenc què hi guanya.
Com sempre gràcies a tu i al teu pare per la currada de les fotos i per compartir-les!!

Salut!!

ESfruita ha dit...

Bona Crònica de la cursa BTT Jordi.