diumenge, 14 d’octubre del 2012

COPA GIRONINA BTT 2012 ST.MARTÍ VELL.IV CURSA-la Història de la 4a cita

EL CIRC DE LA BTT S'HA DESPLAÇAT A ST. MARTÍ VELL. 4 CITA 2012 COPA GIRONINA
moments de la sortida.    Foto: Albert Donate
... i no ha anat tan malament la història.
Sota l'organització de la colla PORTAL DE LES GAVARRES i la col·laboració de FANATIK BIKES s'ha celebrat una cursa més del calendari Gironí. St Martí Vell és un gran spot per la pràctica de la btt, i molts, hem coincidit en comentar que en aquest circuit se li pot treure més profit. Dit això de la part mitja cap endavant ha estat espectacular i del nivell que es mereix. Tècnic i molt dur. La part inicial pista darrera pista que avorreix un xic. El recorregut era prou dur, i més al ritme que el volem rodar: 1150m asc en 33km trobant pel camí rampes impossibles de 4minuts a peu. Ningú l'haurà pujat sobre la bici , i és què vaja tonteria de pujada amb la de camis que tenen les Gavarres.
a escasos metres del Santuari del Angels.    Foto: Sil
A les 9:45 hem tirat milles cap al santuari dels Àngels, ep!! no sense fer ziga-zagues i puja-baixes pel parc Natural. Que això d'anar directe al santuari és molt fàcil. Fins el km5,6 ha estat cara amunt, i no em notava amb forces per anar ràpid. He dut un ritme suau, el que podia vaja!!, fins que hem baixat al km8 on tornaria a pujar, clar. Al km10 hi havia el collons de pujada impossible. Allà he carregat massa els bessons, no estem acostumats a això. Seguit hem pogut descansar en forma de lleugera baixada per enfilar al km13, el segon cim més alt del dia. Baixem fins al km14 i ja directes per corriol fins a tocar el Santuari dels Àngels. Baixada pel camí dels Àngels direcció a Girona on he tingut un incident amb la cadena. S'ha volgut relligar en 3 llocs, per sort no ha trencat res. 30s perduts i avall fins al km22, no sense passar per la zona més tècnica del dia, vorejar i creuar un magnífic riuet amb pedres relliscoses i troncs malparits. Aquí he comes varis errors per voler anar massa ràpid, m'he donat un fort cop al genoll que em durarà tota la setmana. Ja del km23 al km33 hem fet 4 puja i baixa considerables, 10km finals durs i trencacames. Al penúltim "repetxón"un greu accident ha deixat fora de combat un jove de Bicis Esteve, espero que es recuperi aviat. Ha estat dur però hem arribat en condicions per esmorzar bé!! De regal un bon Vi Negre i oli pel fre. Fins l'any que ve St Martí Vell, ai no que jo entreno per allà.
Em situ en 8a posició ELIT i 30 de la General desprès de que puntuïn 3 de les 4 que portem, a 5 posicions de la graella és un gran resultat per mi.

Salut i a pedalar!!!

Quique ha dit...

Hola Jordi. Ja el vam anar a fer aquesta setmana part del recorregut i ens va semblar una bestiesa aquelles pujades impossibles de ciclar. Si haguessin mirat de fer aquest part al contrari els hi hauria quedat un circuit maco maco. Suposo que hauran pres nota de les opinions de la gent i aniran millorant.
Salut

jORDi BAUTiSTA ha dit...

Si Quique! estic dacord amb tu
...sobra la pujada, mai l'he fet de baixada!! sempre l'hem pujat... serà qüestió d'anar-hi... aquell camí nomes s'ha de fer baixant.
Però pensa que si anem circuit al sentit contrari.. en la pujada cap als Angels,per on vam baixar, deu ser la bomba també...