dilluns, 1 d’octubre del 2012

PUNT I FINAL DE LA COPA CATALANA INTERNACIONAL BTT 2102

TROFEU CIUTAT DE BARCELONA, impressionant!!! Una cursa més, i de categoria UCI, al sac!!
Sempre em repeteixo: quina passada córrer en copa catalana, però és que córrer en curses de copa catalana cada dia m'agrada més. Circuits molt xulos, exigents, tècnics, durs però molt ben trobats. Gent de nivell molt elevat, que al cap a i a la fi fa que m'exigeixi encara més, que doni més de mi mateix. Sense competir aquí no hauria entrenat tant i no hauria millorat tant respecte el 2011.
Aquí a Barcelona he tingut una assistència de luxe, la meva xicota m'ha assistit al avituallament i ha fet una pila de fotos, com a la Llacuna. Gràcies!!
La cursa ha estat de nivell molt alt, els cracks m'han doblat a la 4a volta, però a mi i a 19 bikers més. A la mateixa volta només hi ha 41 classificats. He entrat en 31 posició ELIT i 51 GENERAL. 1h 43min 55s a 1vta del guanyador ALEXIS,Vuillermoz  (LAPIERRE INTERNATIONAL). En Marc Trayter també estava fent una gran cursa i ha tingut mala sort, una punxada a la volta 4 l'ha fet parar a l'assistència i ha acabat 3er ELIT.
VIDEO

La meva cursa ha estat molt bona, sempre a un ritme alt i enfocant-la a 4 voltes, ja sabia que em doblarien. La primera part del circuit era d'asfalt i en pujada allà els rivals em treien metres. En 1km ja érem a bosc, primer pujava i desprès baixava de forma molt revirada, aquí els seguia i fins i tot els passava. La part mitja era ràpida ja que seguia baixant però i hi havia algun repetxon de cuidado! Ara ens trobàvem a la part baixa del traçat i tocava tornar  direcció a meta, en pujada constant i zones de tobogans. Mai sense baixades difícils ni pujades impossibles. Gran circuit de 6kms.   
FOTOS de la Natàlia

Un cop acabada la copa 2012 és moment de fer balanç: ha estat una experiència molt bona!! He pogut compartir graella amb els millors bikers de l'estat i alguns d'àmbit internacional. He tingut la oportunitat de córrer per paratges únics amb una bellesa destacable, com Bonansa o la muntanya de Montjuïc. He obtingut resultats molt satisfactoris, en alguna cursa m'he trobat tant bé que no m'ho creia (17é ELIT a Bonansa). Llàstima a principi de temporada amb les molèsties al vas intern, com a Banyoles. En definitiva, tot son elogis en una competició que normalment és organitzada de 10.
Copa Catalana internacional BTT 2012
34é ELIT - 57é GENERAL
Banyoles                44é ELIT
La Llacuna             30é ELIT
Vall de Lord (CRI)  26é ELIT
Vall de Lord               -absent-
Bonansa                17é ELIT
Castellolí                24é ELIT
Barcelona              31é ELIT
Ara toca pedalar a la copa Gironina 2012
Salut i a pedalar!!