diumenge, 7 d’octubre del 2012

COPA GIRONINA BTT 2012 HOSTALRIC-3a PERIFÈRICA. la Història

HOSTALRIC ENS MOSTRA LA DURESA DE LES SEVES MUNTANYES
La 3a cita del calendari Gironí ens ha dut fins a la població d’ Hostalric. I no ha estat mala idea, aquesta colla ens ho han fet passar de pebrots. Però no ens han donat pas pebrots sinó botifarra i vi, com a obsequi, que la organització ha estat de perfecte. Gran recorregut, dur, trencacames, esgotador... se m’acaben els adjectius!! Bona preparació en infraestructura i gran esmorzar. No hi ha pegues fins al moment.
Força puntuals, i desprès del magnífic discurs del mestre, s’ha donat el tret de sortida cap a una cursa totalment trencacames. Em fa l’efecte que cada cursa anoto el mateix, però és que la sensació sembla que les curses darrerament són més dures. I no nomes ho crec jo. Una altra possibilitat és que cada dia m’hi esforço més i acabo força més esgotat. Estic molt content de la cursa d’avui. El repte d’anar escurçant el crono entre jo i el 1er classificat va millorant. 19min i 37s m’han separat avui, i per haver realitzat 2h7min49s de cursa crec que esta molt bé.
He portat un ritme constant la 1era hora, la més ràpida (18,3km/h de mitja), he fet una baixada de rendiment a la pujada més dura i llarga del traçat. Normal perquè en 1h 30m de cursa començava a passar factura l’esforç. El que restava de cursa ha estat també a ritme constant però força més lent. A la 2a hora la mitja ja era de 16km/h, i és que he contat 12 ascensions clarament marcades i dures. Trencacames és la paraula nois!! El terreny més aviat dur i amb sorreta et feia estar “al loro” constantment. La única part dolenta del matí ha estat la darrera baixada. I és que les cintes, segurament ben posades, es confonien amb les que tenien que delimitar els creuaments i que havien estat arrencades. Portava molta confusió, no sé i als demes ho creuen així, però a mi m’ha fet anar de bòlit. I com a colofó se m’ha quedat mig bloquejat el fre davanter. Per sort he arribat a meta en bones condicions.
Circuit

Gran cursa en la que espero repetir en la següent edició, felicitats per als CCHOSTALRIC.
Salut i a pedalar!!