diumenge, 21 d’octubre del 2012

FOTOS de la 5a cita COPA GIRONINA: AMER-HIPRA 2012... i la història

ALGUNS VALENTS DESAFIEN LA CLIMATOLOGIA D'AMER
Increïble matí de btt. Avui hi ha masses coses a comentar, no sé ni per on començar. A sí, ha estat una cursa molt dura. Quina notícia no? qui no s'ho esperava?
A pocs instants d'iniciar la prova la pluja ha fet acte de presencia, i de forma alegre. Tots cap a aixopluc, però què carai es dona la sortida. Pocs bikers a la graella, així més fang per nosaltres. Sí fang!!! enemic numero 1 avui. No et deixava pedalar tranquil, et posava una duresa afegida que ningú la volia. Com si 1399m asc no fossin prous en sec, sobre el fang ja us ho podeu imaginar: Patiment!. La pluja nomès l'hem patit a l'inici, llavores en cursa ha estat el sol qui ens ha visitat en ocasions i hem creuat els núvols per enfilar-nos al cim de Sant Martí. La primera hora nomes havia recorregut 10km justos, increïble. L'he fet de menys a més, em volia dosificar ja que m'interessava acabar pels punts de la general. L'ha marcat una llarga pujada dura fins al cim del món, casi. A la segona hora rondava el km23. Havíem superat el cim més alt, gaudint d'unes vistes per sobre els núvols brutals. També baixat per un infinit corriol amb viratges impossibles, desnivells terribles que relliscaven de valent. Salvat això ens mancaven 2 asc per completar el circuit. Allà m'han animat. Gràcies per seguir el blog mainada. En aquell moment veia que si arribava a meta seria en 3 hores. Encara em notava amb força, així que seguia a bon ritme. Si és que es pot dir ritme: una infinita pujada i una de baixada. Aquesta pujada l'ha marcat un camí que, millor feu-lo sense bici... que no la necessiteu. Seguit avituallament, i directes a l'infern!!! com les he passat de canutes, bufff. quin mal de pensar-hi. Última pujada llarga a matar i amb desnivell increïble, que m'ha deixat tocat de mort. De seguit m'he trobat fatal i allà estava a punt d'acabar la cursa. Però pel meu orgull havia de seguir, havia costat molt arribar fins allà. Així que afluixem, a peu un bon tros i endavant. M'han atrapat 3 bikers en ascensió i a la baixada final 2 més. No passa res. Lo important era arribar. Al final han sortit 2h41min7seg. 30km 1399 m asc i he entrat en 8a posició ELIT, no he pogut millorar el 7é lloc de l'any anterior. Però tinc l'orgull d'haver completat el circuit en la totalitat, no com altres que no han pogut.. per averia (mala sort en aquest cas) o per retallar. Hi ha rumors que potser alguns han retallat. No en conec cap per tant no es pot confirmar res... però si hi ha rumors... "si el rio suena.."
Bé però fora mal rollos i recordem que avui ha estat un dia èpic, que la gent d'AMER-HIPRA s'ho ha currat molt. No m'he perdut, no he trencat res, clar al pas del cargol què voleu? Vaja mala passada 2 anys seguits amb pluja. Gràcies pel buff/bossa i l'aigua!!! 

classificacions AMER llarga - curta - popular 
classificacions COPA GIRONINA BTT 2012

FOTOS del fotoman: ANTONI BAUTISTA, GRÀCIES! disfruteu-les
espectaculars!! clicant la foto!!!
Salut i a pedalar!!!
pd: la següent cita CASTELL d'ARO... serà sortint desde graella?